تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجری: شاگردانم فعل خواستن را به خوبی صرف کردند / از شرایط زمین چمن جم خیلی ناراحت شدم

مهاجری: شاگردانم فعل خواستن را به خوبی صرف کردند / از شرایط زمین چمن جم خیلی ناراحت شدمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه ماشین سازی تبریز، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به بازیکنان و مربیان ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. واقعاً بازی خوب و جانداری بود. ما در نیمه اول حریف را کنترل کردیم و در نیمه دوم هم برخلاف نیمه اول باد بیشتر به سود تیم ما وزید.

وی افزود: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، چرا که امروز خیلی زحمت کشیدند و برد با ارزشی را کسب کردیم، اما باید به یک نکته اشاره کنم. امروز واقعا زمین جم افتضاح بود. من پارسال با پدیده به این شهر آمدم و گفتم زمین جم بهترین زمین لیگ است، اما نمی‌دانم در این یک سال چه اتفاقاتی در اینجا رخ داده که الان این زمین به یک خرابه تبدیل شده است. الان ما از این اتفاق ضرر نکردیم. قطعا بیشتر از همه خود جمی‌ها ضرر می‌کنند. ما در کل فصل یک بازی اینجا انجام می‌دهیم، اما پارسی‌ها همه‌ی بازی‌های خانگی خود را در اینجا بازی می‌کنند و چنین زمینی به آن‌ها اجازه نمی‌دهد پیشرفتی داشته باشند. واقعا حیف است که جم این همه علاقه‌مند دارد، اما زمین خوبی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به جو ورزشگاه تختی جم عنوان کرد: قبلا هم گفته‌ام که جم با این بضاعتی که دارد باید بیشتر از این‌ها به تیم فوتبالش بها دهد. مهمترین مسئله همین زمین مسابقه است که واقعا شایسته تیم جم و مردم خونگرم این شهر نیست. از نظر فرهنگی هم واقعاً تماشاگران جم خوب هستند و من خیلی کم دیده و شنیده‌ام که اینجا بخواهند به سرمربی و بازیکن حریف توهین کنند. امیدوارم این تماشاگران تحت‌ تاثیر بازی‌های لیگ قرار نگرفته و همین‌طور فرهنگ خوب‌شان را حفظ کنند تا حدی که در آینده فرهنگ تماشاگران این شهر الگویی باشد برای تمام تماشاگران تیم‌های لیگ که البته همه شایسته تقدیر هستند.

مهاجری در واکنش به طرح این موضوع که دخسوس تمارض و وقت‌کشی داشت و این مسئله باعث شد تماشاگران از این مسئله شاکی شوند، گفت: من مخالف این نظر هستم. در کل مسابقه ۲ بازیکن ما به زمین افتادند. یک بار دخسوس روی زمین افتاد که واقعاً روی او خطا شد، اما داور به اشتباه در این صحنه تصمیم گرفت. اتفاق دیگر مصدومیت بازیکن ما بود که تماشاگران حریف فکر می‌کنند تمارض کرده است، اما او نتوانست به بازی ادامه دهد و تعویض شد. وقتی بازیکن ما تعویض می‌شود مشخص است که مصدوم شده است. من نمی‌دانم چرا در این شرایط بازیکنان پارس جم بازی جوانمردانه را اجرا نکرده و توپی را که ما به بیرون زدیم، مال خود کردند.

وی در مورد قضاوت داور مسابقه نیز خاطرنشان کرد: من در هر شرایطی احترام داوران را نگه داشته و سعی کرده‌ام آخر هر مسابقه به آن‌ها خسته نباشید بگویم، حتی در بازی‌هایی که داوری به ضرر تیمم بوده است. اعتقاد من این است که هر چقدر فشار روی داوران بگذاریم به ضرر خودمان است، چرا که باعث می‌شود آن‌ها با استرس سوت زده و دچار اشتباه شوند. وظیفه تمام مربیان این است که فشار را از روی داوران بردارند. به‌هرحال داشته‌های فوتبالی ما همین داوران هستند و نمی‌توانیم آن‌ها را تغییر دهیم. من خودم در اول فصل گلایه کردم که چرا در چهار بازی اول‌مان، در ۲ بازی یک داور قضاوت کرد. تا الان هم یک داور باتجربه برای بازی‌های ماشین‌سازی انتخاب نشده است و بابت این مسئله هم گله دارم. به هر صورت ما باید سعی کنیم به داوران اعتراض نکنیم و فشار را از روی آن‌ها برداریم. هر چند که معتقدم امروز داوری به سود جمی‌ها بود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در مورد اینکه چرا در اواخر بازی به سمت نیمکت تیمش اعتراض کرده است، تصریح کرد: در صحنه‌ای که مهری بازیکن ما آسیب دید و باید تعویض می‌شد سه چهار دقیقه زمان صرف شد تا نیمکت ما بازیکن تعویضی را وارد زمین کند و این خیلی بد است، چرا که ما در آن دقایق پرفشار ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌دادیم و نزدیک بود گل تساوی دریافت کنیم. نباید آنقدر تعلل برای یک تعویض صورت گیرد و من به خاطر همین مسئله بود که اعتراض داشتم.

بیشتر بخوانید:

تارتار: حریف برای یک امتیاز به جم آمده بود

پارس جنوبی جم صفر - ماشین سازی تبریز یک/ پیروزی سخت شاگردان مهاجری در جنوب

فولاد خوزستان یک - سپاهان اصفهان یک / توقف طلایی پوشان در اهواز

انتهای پیام/

اظهارات مهاجری پس از دیدار مقابل پارس جنوبی جم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجری: شاگردانم فعل خواستن را به خوبی صرف کردند / از شرایط زمین چمن جم خیلی ناراحت شدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..