تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس دفتر مقام معظم رهبری: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران ازبرنامه های ثابت مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری که در جلسه شورای اداری استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: همدان شهر علما و روحانیون سرشناس وانقلابی و دارای فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله است.

وی با اعلام اینکه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران از برنامه های ثابت مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: در استان نیز رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران بالاخص شهدای مدافع حرم در اولویت باشد

وی با معرفی حجت الاسلام شعبانی و قرائت حکم مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: دعوت به تقوا و ارزش های انقلاب در اولویت تریبون های نمازجمعه باشد.

محمدی‌ گلپایگانی در ادامه با حضور در مصلی نماز جمعه همدان و در سخنان پیش از خطبه های، حجت الاسلام شعبانی را جوانی شایسته و انقلابی دانست که با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان منصوب شدند، تصریح کرد: با اقتدار مسیر انقلاب اسلامی را پیش خواهیم برد و صدور بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جوان انقلابی در همین راستاست.

رئیس دفتر مقام معظم با بیان اینکه در طول 40 سال گذشته دشمن توطئه‌های مختلفی علیه ایران اسلامی انجام داده، اظهار داشت: استکبار جهانی انواع کودتاها و توطئه‌های سخت و نرم را علیه انقلاب اسلامی اجرا کرد اما نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی با قدردانی از زحمات آیت‌الله طه‌محمدی، ایشان را شخصیتی فاضل، ادیب و دانشمند دانست و گفت: انشاءالله جایگزین وی جای خالی‌ ایشان را پر خواهد کرد.

محمدی گلپایگانی، با بیان اینکه تریبون‌دارها باید واقعیت‌ها را به مردم بگویند، تاکید کرد: امام خمینی(ره) حق حیات بر گردن ما دارد چراکه ما را آزاد کرد و امروز ایران اسلامی بهترین نقطه برای زندگی مسلمانان است.

سید سعید شاهرخی، استاندار همدان نیز درجلسه شورای اداری استان، آیت اله محمدی را استاد اخلاق و شخصیتی مردمی ،فاضل و فیلسوف خواند و گفت: حضرت آیت اله محمدی محور وحدت وهمدلی دراستان بودند و با ۱۵ سال خدمت صادقانه نام خود را جاودانه کردند.

وی حجت الاسلام والمسلمین شعبانی را نیز شخصیتی فاضل و اندیشمند دانست و تصریح کرد: ایشان جایگاه علمی بالای دارد و ما برای مشارکت و همدلی، در جهت توسعه استان، اعلام آمادگی می کنیم.

استاندار همدان، اولویت استان را حمایت ازتولید واشتغال اعلام کرد و افزود: در سال ۹۷حدود ۳۲۰۰ میلیاردتومان در استان سرمایه گذاری انجام شد و حدود ۲۰ هزارشغل نیز ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه درکنار اولویت دادن به مسائل معیشتی مردم، موضوع مسائل اجتماعی و توجه به جوانان، بانوان، احزاب و سازمانهای مردم نهاد مورد توجه جدی مسئولین است، خاطرنشان کرد: تشکیل هیات اندیشه ورز جوانان اقدامی ارزشمند درجهت ارتقا سرمایه های اجتماعی استان است.

وی در آخر، وحدت و همدلی همه مجموعه ها در همدان را موجب شتاب در توسعه استان اعلام کرد.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس دفتر مقام معظم رهبری: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران ازبرنامه های ثابت مقام معظم رهبری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..