تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطبه عقد آنلاین اشک پدر عروس را درآورد +فیلم

جاری شدن خطبه عقد آنلاین و از راه دور +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا فیلم جالبی از لحظه جاری شدن خطبه عقد بین یک زوج دانشجو منتشر شد، به این شکل که آنها در کشوری دیگر به صورت آنلاین و در حین تماس تصویری شاهد قرائت خطبه عقدشان شدند. قسمت جالب مراسم اینجاست که پدر خانواده با شنیدن نام دخترش اشک‌هایش جاری شده و برایش دست به دعا می‌شود.

زوج جوان گیلانی و شیرازی که جهت تحصیل در مقطع دکتری در خارج از کشور به سر می‌برند، توسط آیت الله فلاحتی روحانی این مراسم و در حضور خانواده‌هایشان به عقد یکدیگر درآمدند.

گفتنی است، ازدواج يکی از مستحبات بسيار موکد اسلام است و احاديث بسياری از حضرت رسول اکرم و اهل بيت مکرم آن حضرت ( سلام الله عليهم ) در رابطه با ترغيب و تشويق به ازدواج و انتقاد و مذمت از ترک ازدواج بیان شده است.

در ادامه می‌توانید فیلم کامل مراسم عقد آنلاین این زوج ایرانی را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطبه عقد آنلاین اشک پدر عروس را درآورد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..