تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمانی که دعوای سیاسی شکل گرفت نفوذ وارد می شود/ تفکری که ما را در دفاع مقدس پیروز کرد می تواند اقتصاد ما را درمان کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای جهاد کشاورزی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس بالاخص 65 شهید جهاد کشاورزی، اظهار کرد: شهدای ما در حقیقت محور اصلی وحدت ما هستند ما در دوران دفاع مقدس افرادی را به میدان فرستادیم که از جای جای ایران برای حفظ این کشور جانفشانی کرده اند.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: شهدای ما دَین خود و رسالت خود را به ایران و انقلاب اسلامی ادا کرده و بدهکار کسی نیستند. امروز بازمندگان در راه شهادت بدهکار این میهن اسلامی هستند و باید راه و رسم شهداء را ادامه دهند و برای سربلندی این مرز و بوم تلاش کنند.

golestanema7

وی با بیان اینکه امتحان امروز امتحان مسئولین است متذکر شد: هر مدیری که به دفتر خودش می رود بداند برای صندلی مدیریتش شهدای فراوانی را تقدیم کرده ایم و در این راه خونها داده ایم. مدیران امروز باید با این نگاه به مردم خدمت کنند.

دشمن ما اگر ذرّه ای امید به پیروزی داشته باشد امانمان نخواهد داد

معروفی با بیان اینکه دشمن ما هر وقت زرّه ای در ما احساس ناامیدی و یأس ببیند همان لحظه به ما امان نخواهد داد افزود: امروز دشمن ما محاسبه گر است امروز وقتی به ما نمی تواند جسارتی کند علتش قدرت ماست. قدرت بازدارندگی مانند دفاع مقدس راه را بر دشمنان بسته است. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اگر ما خدا را یاری کنیم خدا هم ما را یاری خواهد کرد خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس کشورهای اروپایی و امریکایی به کشور ما حمله ور شده اند این در حالی بود که کشور ما محتاج سیم خاردار بود. کشور ما فقط یک چیز داشت آنهم ایمان به خدای یگانه بود همین امر باعث پیروزی رزمندگان شد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان کرد: دشمن ما می داند کشور ایران، یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه و جهان است علت عقب نشینی دشمنان ما این است که دشمن خاطره بدی از دفاع مقدس ما دارد. این قدرت و عظمت ما بوده که سایه جنگ را از روی سر کشور ما برداشت نه چیز دیگری.

ملت ایران هوشمندی خود را در 22 بهمن امسال نشان دادند

وی متذکر شد: ملت ایران ملتی هستند که وقتی آرمان های انقلاب و عزتشان به خطر بیفتند همه با هم دوشا دوش هم، در کنار انقلاب ایستادگی می کنند. سند این کلام 22 بهمن امسال، مردم ما با اینکه در شرایط بد اقتصادی دست و پنجه نرم می کردند حضور پیدا کرده اند و حماسه آفریدند، این ملت هوشمند است.

تفکری که ما را در دفاع مقدس پیروز کرد می تواند اقتصاد ما را درمان کند

معروفی با بیان اینکه با صداقت و با گوش حقیقی با مردم صحبت کنیم، افزود: همان تفکری که ما را در دفاع مقدس نجات داد می تواند این شرایط بد اقتصادی را حل کند و آرامش را به کشور برگرداند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ما یاد داد که خودمان را در مقابل مردم سپر کنیم نه اینکه مردم را سپر بلای خودمان کنیم. علت آن که جنگ ما شد دفاع مقدس این است که هدف ما والا بود.

زمانی که دعوای سیاسی شکل گرفت نفوذ وارد می شود

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان کرد: در صحنه نبرد صحبت از دعوای سیاسی نبود وقتی دعوای سیاسی صورت بگیرد نفوذ شکل می گیرد. چرا امروز در کشور در برخی از مواضع نفوذ داریم و علت وجود مشکلات اقتصادی، وجود نفوذ است.

وی با ابراز تاسف از ایجاد شغل برای چینی ها و بیکاری جوانان ایرانی، تاکید کرد: ما جنگ نکرده ایم که کارخانه های ایرانی را به خاطر کیفیت پایین اجناس ببندیم و خریدار اول اجناس چینی شویم و برای آنها شغل ایجاد کنیم.

ایجاد انشقاق بین امت و ولایت یکی از اهداف دشمن است

معروفی افزود: امروز دشمن ما به خوبی ما را شناخته و خودش بیان می کند که ما در ایران با یک ابر حریم طرف هستیم که تمام نقشه های ما را میداند و همه را بهم می زند و هر چه می گوید مردم به آن عمل می کنند. دشمن ما هم به خوبی همین ارتباط بین ولایت و امت را هدف قرار داده و قصد جدایی آن را دارد.

این مقام مسئول توان ما را ارتباط با خدای متعال و ایستادگی ملت در مقابل کفر دانست و خاطر نشان کرد: ما اگر وصیت نامه حضرت امام را بخوانیم و رهنمود های مقام معظم رهبری را در کنارش بگذاریم فرقی نمی کند. این نشانگر این است که مقام معظم رهبری همان امام خمینی(ره) ما است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان کرد: دشمن ما بعد از چند هفته از رحلت حضرت امام فهمید که خامنه ای همان خمینی است ولی در کشور ما بعد از 30 سال برخی ها هنوز نفهمیدند که خامنه ای خمینی دیگر است. مرحوم آیت الله بهجت فرمود که گوشتان به سخنان رهبری باشد چون او گوشش به دهان مبارک امام زمان(عج) است.

وی متذکر شد: بیانیه رهبر معظم انقلاب را باید جدی گرفت. بیانیه ای که با محوریت جوانان نوشته شده است چرا؟ چون نیروی جوان از کار در رو نیست، عقبه مالی ندارد، توانمند است، خوش فکر است و ... عمل کردن به فرامین رهبری یکی از فرایضی است که باید به آن عمل شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمانی که دعوای سیاسی شکل گرفت نفوذ وارد می شود/ تفکری که ما را در دفاع مقدس پیروز کرد می تواند اقتصاد ما را درمان کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..