تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام قابلیت تماشای ویدئو به‌همراه دوستان را آزمایش می‌کند

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی برای تماشای چندنفره‌ی ویدئوها است تا حضور خود را در آن حوزه‌ی محتوای سرگرمی، بیش‌ازپیش افزایش دهد.

تماشای ویدئو یکی از آن فعالیت‌های سرگرمی محسوب می‌شود که درکنار دوستان، لذتی دوچندان دارد. فیسبوک، سال گذشته با معرفی قابلیت جدید Watch Party تلاش کرد تا سهمی از این نوع از فعالیت اجتماعی کسب کند. به‌نطر می‌رسد آن‌ها در تلاش هستند تا قابلیتی مشابه را در اینستاگرام نیز آزمایش کنند.

جین مانکوم وونگ از هنگ کنگ، در توییتی خبر آزمایش اینستاگرام را بیان کرد. احتمالا قابلیت مذکور، در یک چت ویدئویی در اینستاگرام قابل دسترسی باشد و با کلیک کردن روی یک دکمه‌ی مخصوص بتوان آن را اجرا کرد. البته، هنوز مشخص نیست که چه نوع از ویدئوها را می‌توان با قابلیت جدید، همراه‌ با دوستان مشاهده کرد، اما اگر اینستاگرام، بخش یادشده را برای گسترش بیشتر IGTV توسعه دهد، قطعا رقابت با یوتیوب شدیدتر خواهد شد.

تماشای ویدئو اینستاگرام

همان‌طور که در تصاویر منتشر شده توس وونگ می‌بینیم، یک تب پیشنهادی برای ویدئوهای مرتبط به کاربر نمایش داده می‌شود و او می‌تواند حتی فهرستی از ویدئوهای منتخب قبلی خود را نیز مشاهده کند. اینستاگرام، تاکنون هیچ اظهار نظری درباره‌ی خبر و قابلیت‌های مرتبط با آن نداشته است. وونگ در مصاحبه با سرویس Mashable گفت:

تصور می‌کنم تماشای ویدئو با دوستانم در کشورهای دیگر، قابلیت جذابی باشد. به‌علاوه، امیدوار هستم آن‌ها ویدئو‌های IGTV را نیز به این قابلیت اضافه کنند.

فیسبوک پس از رونمایی از قابلیت واچ پارتی، شاهد ۱۲ میلیون تماشای مشترک در گروه‌های فیسبوکی بود. با نگاهی به همین آمار می‌توان متوجه شد که چرا آن شرکت، متمایل به تکرار تجربه‌ی تماشای مشترک در اینستاگرام است. به‌هرحال، آن‌ها اکنون در جذب مخاطب برای IGTV هم با چالش‌های متعدد روبه‌رو هستند. به‌علاوه تولیدکننده‌ها هم اعتقاد دارند ویدئوها در یوتیوب بازدید بیشتری کسب می‌کنند. به‌همین دلیل، آن‌ها تمایل کمتری برای اشتراک ویدئوها در IGTV دارند.

نظر شما چیست؟ آیا قابلیت تماشای مشترک ویدئو می‌تواند اینستاگرام را به بازیگری قدرتمندتر در آن حوزه تبدیل کند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام قابلیت تماشای ویدئو به‌همراه دوستان را آزمایش می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..