تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله محمدی در استان همدان منشأ خیر و برکت بود

همدان - نماینده ائمه جمعه استان همدان گفت: آیت الله محمدی یک شخصیت عالم، فرزانه، فقیه و فیلسوفی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در استان همدان منشأ خیر و برکت بود.

صبح جمعه در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه امروز جلسه تودیع و معارفه دو شخصیت علمی و معنوی است، گفت: امروز روز تجلیل از یک شخصیت عالم و فرزانه و فقیه و فیلسوفی است که از اول انقلاب اسلامی در استان همدان منشأ خیر و برکت بودند.

وی با بیان اینکه آیت الله طه محمدی از شخصیت‌های پاک و برجسته علمی و فلسفی و دینی و قرآنی بود و استان از فیض وجود این عالم ربانی تا به امروز برخوردار بوده است، گفت: وی از این به بعد هم در سنگر دیگری فعال خواهد بود و در حوزه‌های علمیه و در عرصه تدریس؛ تشنگان معارف بیشتر از این چشمه زلال معرفت سیراب خواهند شد.

حجت الاسلام با بیان اینکه بنای عالم بر اساس مهر و محبت و مودت است، گفت: این عالم بر اساس محبت خلق شده است.

تکمیل می‌شود...

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله محمدی در استان همدان منشأ خیر و برکت بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..