تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلنگ‌زنی طرح توسعه مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا(س)

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز با حضور سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا و شهردار حرم حضرت امام خمینی(ره)، کلنگ‌زنی طرح توسعه مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا(س) صورت گرفت.

سردار مهماندار در حاشیه این مراسم تصریح کرد: بهشت زهرا(س) یکی از مراکز مهم و پر مراجعه شهر تهران محسوب می‌شود و در طول سال و به ویژه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه میزان مراجعات به سازمان بهشت زهرا افزایش می‌یابد و بر همین اساس در راستای مدیریت سفرها و کاهش ترافیک اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است و در این ارتباط نیز مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) تعامل خوبی را با پلیس راهور برای اجرای طرح‌های مورد نظر و توسعه امکانات لازم برای کنترل ترافیک این مجموعه انجام داده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: برای کنترل هرچه بیشتر ترافیک، توسعه پاسگاه شهید سرهنگ حسنی سازمان بهشت زهرا  با مشارکت مجموعه سازمان بهشت زهرا(س) در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، سیعدخال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) نیز در این ارتباط با اشاره به اینکه فاز نخست این طرح در سال 96 به بهرداری رسید، گفت: با توجه به اینکه مرکز اشاره شده متصل به مرکز کنترل ترافیک شهر تهران است، وظیفه کنترل و نظارت بر وضعیت ترافیک را دارد و  در روزهای پنج شنبه و جمعه‌های هر هفته و همچنین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و  روزهای پنج شنبه و جمعه اخر سال، شخص رئیس پلیس راهوار تهران بزرگ در این مرکز مسقر می‌شود.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته قرار است پاسگاه مورد اشاره در قسمت شمال و شملی شرقی توسعه پپدا کند و در خرداد سال 98 به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلنگ‌زنی طرح توسعه مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..