تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی GOD EATER 3 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl و CorePack

بالاخره نسخه نهایی بازی گاد ایتر ۳ (به انگلیسی: God Eater 3) برای پلتفرم PC منتشر شد. خوشبختانه این بازی از Denuvo استفاده نمی کند و می توان مطمئن بود تمامی آپدیت ها و DLCهای این بازی به محض انتشار توسط گروه CODEX کرک خواهند شد. با وبسایت دانلودها همراه باشید! این بازی که با سبک و سیستم مبارزات سری Monster Hunter خود را معرفی کرد، حال و هوای انیمه‌ای به این سیستم بخشید و هواداران زیادی را جلب خود کرد. نکته‌ی مثبت این تلفیق آن است که هم هواداران سری Monster Hunter از این بازی خوششان می‌آید و هم کسانی که به انیمه و حال و هوای مخصوص به ژاپن علاقه دارند.

دیگر زمین مکانی که گذشته از آن یاد می‌شد، محسوب نمی‌شود. Agarami موجودات دیو مانندی هستند که سرتاسر زمین را فرا گرفته‌اند و فقط به دنبال تخریب کردن و از ریشه کندن عوامل زنده هستند. برای روبرو شدن با این موجودات گروهی به نام God Eater در دنیای این بازی حضور پیدا کرده‌اند که به داد بشریت برسند و آنها را نجات دهند. قهرمانان دنیای ما به قابلیت‌ها و تجهیزات ویژه‌ای مجهز شده‌اند که شامل قابلیت استفاده از توانایی God Arcs و سلاح ویژه ساخته شده به دست Oracle Cells است که از آنها به عنوان تنها سلاحی یاد می‌شود که می‌تواند Agatamiها را نابود کند. با این حال، به نظر می‌رسد که اتفاقی برای God Eater‌ها رخ داده است و خط بین تاریکی و نور، بسیار باریک به نظر می‌رسد. وقت آن رسیده است که طلسم‌هایی که روح‌ God Eater‌ها را تسخیر کرده است، شکسته شود و جنگ بزرگی شروع به رشد کند.

GOD EATER 3 PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.20-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-GOD-EATER-3

ویژگی Burst Plugin در بازی GOD EATER 3 به بازیکنان اجازه می‌دهد که قابلیت Burst سلاح God Arc را شخصی‌سازی کنند. بازیکنان به واسطه این ویژگی می‌توانند سلاح‌ها و زره خود را تقویت کنند. البته این موضوع روی هر یک از کاراکتر‌ها یا God Arcها متفاوت است و تاثیرات مختلفی را روی توانایی‌های کاراکترها اعمال می‌کند. در آن سو Instant Skills در واقع عملکرد اساسی God Arc را با استفاده از Abandoned God Arc گسترش می‌دهد. این آیتم که با تمام کردن ماموریت‌ها به دست می‌آید به کاربران اجازه می‌دهد که قدرت برش و سرعت خود را افزایش دهند.

منبع توضیحات: دانلودها، گیم فا و زومجی

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-https://img5.downloadha.com/hosein/files/2019/02/GOD-EATER-3-pc-cover-large.jpg اسکرین-شات-بازی-GOD-EATER-3 اسکرین-شات-بازی-GOD-EATER-3 اسکرین-شات-بازی-GOD-EATER-3 اسکرین-شات-بازی-GOD-EATER-3 اسکرین-شات-بازی-GOD-EATER-3

ویژگی های نسخه فشرده CorePack:

بر اساس ریلیز رسمی CODEX در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ ساخته شده است. بازی به صورت دوزبانه انگلیسی و ژاپنی می باشد. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی انکود نشده است. کیفیت صدا، تصویر و تکسچرها کاملا اوریجینال و بدون دستکاری هستند. مدت زمان نصب حدود ۱۰دقیقه است. فضای مورد نیاز برای نصب بازی ۲۲گیگابایت، فضای مورد نیاز پس از نصب بازی حدود ۲۲گیگابایت و حجم ریپک ۱۲٫۸گیگابایت است. کرک آنلاین و بسته های الحاقی مجزا در این نسخه فعال نیستند (مانند نسخه CODEX) و می توانید به صورت جداگانه آن را از بخش دانلود همین مطلب دریافت کنید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس نسخه رسمی CODEX تحت عنوان GOD EATER 3-CODEX فشرده سازی شده است. هشت بسته الحاقی در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند (همان فایل کرک فیکس که به صورت جداگانه قرار داده ایم، بر روی نسخه فیت گرل از پیش اعمال شده است). فایل کرک آنلاین در پوشه ی NoDVD پس از نصب بازی در محل نصب بازی شما قرار دارد. آموزش نصب نیز در بخش راهنمای نصب توضیح داده شده است. فایل های انتخابی به صورت مجزا قرار گرفته اند. توضیحات نصب را حتما مطالعه کنید که اشتباه نکنید! حجم بازی از ۲۰٫۲گیگابایت به شروع از ۶٫۶گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱۰ الی ۳۰دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۲۲گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

The latest entry in the hugely popular God Eater action series is here!

Fight in Style with Brand-new God Arcs! Expand your close-combat armory with the dual-wield God Arc “Biting Edge” and the two-handed moon axe “”Heavy Moon””, or fight from afar with the new “”Ray Gun”” God Arc!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit, SP1

Processor: Intel Core i5-3470 or AMD FX-8120

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 760 or Radeon R9 290X

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i7-3770 or AMD Ryzen 5 1600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 970 or Radeon R9 fury

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 25 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب کرک آنلاین بازی:

1) ابتدا کرک CODEX را بر روی بازی خود اعمال کنید. سپس کرک آنلاین بازی را از بخش دانلود همین مطلب دانلود کرده و بر روی بازی خود اعمال کنید (در محل نصب بازی خود کپی و جایگزین نمایید).

2) کلاینت استیم را از اینجا دانلود کنید و وارد اکانت خود در استیم شوید.

3) بازی را توسط فایل اجرایی ge3.exe اجرا کنید و از بخش آنلاین استفاده نمایید.

=========

آموزش نصب کرک فیکس بازی برای فعال کردن DLCها:

تنها کافیست فایل مربوطه را دانلود کنید و اکسترکت نمایید. حال فایل steam_emu.ini بدست آمده را در محل نصب بازی خود جایگزین کنید. در ضمن، داشتن کرک CODEX بر روی بازی الزامی است! هم چنین دقت داشته باشید اگر از کرک آنلاین بازی استفاده می کنید، نیازی به این فایل فیکس ندارید چراکه کرک آنلاین، تمامی این DLCها را لحاظ کرده است.

=========

آموزش نصب نسخه FitGirl:

کاربران عزیز لطفا دقت داشته باشید که برای نصب بازی، شما باید یکی از دو فایل Selective را انتخاب کنید. وگرنه بازی شما نصب نخواهد شد! این دو فایل بدین صورت هستند:

1) فایل انتخابی fg-selective videos-lossless: ویدیوهای اوریجینال بازی با بیت ریت 30 الی 40مگابیت بر ثانیه.

2) فایل انتخابی fg-selective videos-lossy: ویدیوهای انکودشده ی بازی با بیت ریت حدودا 15مگابیت بر ثانیه. تفاوت با ویدیوهای اوریجینال بسیار ناچیز و نامحسوس است!

شما باید یکی از این دو فایل را حتما دانلود کنید. اکسترکت کنید و سپس فایلی که با پسوند .bin بدست می آید را کنار Setup.exe نسخه فیت گرل قرار دهید تا همراه بازی نصب شود. سایر فایل های انتخابی به صورت Optional هستند و دریافت آن ها الزامی نیست!

اگر این موضوع شما را سردرگم کرده است، می توانید نسخه فشرده کورپک را دانلود کنید که این دردسرهای انتخابی را ندارد و همه چیز به صورت کاملا اورریجینال هستند!

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

توجه مهم! لطفا برای مشاهده ی لینک های دانلود، بر روی مربع خالی کلیک کنید تا عدم ربات بودن شما تایید شود!

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی GOD EATER 3 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl و CorePack»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..