تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظرفیت تولید کارخانه های سیمان ۱۴۰ میلیون تن است

شریعتمداری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ظرفیت تولید کارخانه های سیمان کشور اکنون به ۱۴۰ میلیون تن می رسد که در رشد اقتصادی کشور اثرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، محمد شریعتمداری در جریان آغاز عملیات اجرایی تجهیز فاز چهار کارخانه سیمان دورود اظهار داشت: با توجه به اینکه سیمان موضوعی راهبری و زیربنایی در توسعه محسوب می شود باید تلاش کرد تا تولیدات سیمان کشور را افزایش داد.
وی با تاکید بر تکمیل فاز چهار کارخانه سیمان دورود بعنوان یک مطالبه مردمی افزود: در اجرای این فاز علاوه بر اهداف اقتصادی، اهداف اجتماعی نیز پیگیری می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: شهر دورود با اسم سیمان همزاد است؛ مردم در این منطقه با وجود سختی ها و مشکلات زیست محیطی ناشی از این صنعت اما همچنان به این صنعت و کارخانه احساس خوبی دارند.
شریعتمداری افزود: مبالغ مورد نیاز تجهیز کارگاه و شروع عملیات اجرایی تامین شده و تسهیلات مورد نیاز به بانک رفاه داده شده و بانک رفاه منطقه باید تسهیلات لازم را به شرکت سرمایه گذار منتقل کند.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظرفیت تولید کارخانه های سیمان ۱۴۰ میلیون تن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..