تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این مرغ‌ها یک روباه را شکار کردند

این اتفاق در یک مدرسه کشاورزی که در آن ۶۰۰۰ مرغ نگهداری می‌شوند، روی داده است.

این روباه آخر هفته گذشته و در زمان تعطیلی مدرسه، شامگاه وارد مرغداری می‌شود و به نظر می‌رسد که پشت درِ اتوماتیک مرغداری که با غروب خورشید بسته می‌شود، گیر می‌افتد.

دانش‌آموزان مدرسه «Le Gros Chêne» آغاز هفته با ورود به مدرسه بدن بی جان روباه را پیدا می‌کنند. به نظر می‌رسد جمع بزرگی از مرغ‌ها به روباه حمله کرده و با منقارهایشان آن را از پا در آورده‌اند.

به گفته "پاسکال دانیل" مدیر این مدرسه، این مرغ‌ها در تمام روز در فضای باز هستند و به جنگ با پرندگان بزرگتر عادت دارند. به همین دلیل احتمالا وقتی روباه وارد محل زندگیشان شده، آن‌ها درصدد دفاع از خود برآمده‌اند. مرغ‌ها بصورت گروهی به روباه حمله کرده و او را در گوشه‌ای گیر انداخته‌اند و تا زمانی که شکم او را پاره نکرده‌اند، دست از نوک زدن برنداشته‌اند.

آخرین باری که یک روباه به این مزرعه آمد سال گذشته میلادی بود و به گفته مسئولان مدرسه، آن حادثه سرانجامی متفاوت داشت و مرغ‌های بسیاری کشته شدند.

به گزارش یورونیوز، البته به نظر می‌رسد برخلاف ظاهر آرام این مرغ‌ها در طول روز و در فضای باز مدرسه، این اولین بار نیست که آن‌ها چهره‌ای جنگجو از خود نشان می‌دهند؛ چراکه پیش از این نیز چند باری اهالی مدرسه، کبوترهای مرده را در آشیانه آن‌ها پیدا کرده بودند.

42237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این مرغ‌ها یک روباه را شکار کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..