تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام چه کسانی روی خشاب‌های مهاجمان به مسجد النور در نیوزلند درج شده است؟+عکس

نام چند فرمانده اروپایی روی خشاب‌های مهاجمان به مسجد النور در نیوزلند +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهاجمان مسلح نیوزلندی پیش از ورود به مسجد و کشتار نمازگزاران بی‌گناه، نام چند تن از فرماندهان اروپایی را روی خشاب‌ اسلحه‌های خود نوشته بودند که در گذشته با مسلمانان جنگیده‌اند.

تعدادی فرد مسلح در هنگام نماز جمعه به وقت محلی نیوزلند با حمله به دو مسجد شهر کرایست‌ چرچ کشور نیوزیلند ده‌ها نماگزار را کشتند. گفتنی است در این حادثه تلخ بیش از ۴۰ نمازگزار کشته و تعداد زیادی نیز زخمی شدند. پلیس نیوزلند با تایید این حادثه در پی دستیگیری تمامی عوامل مسبب کشتار در مسجد است. تاکنون ۳ مرد و یک زن در ارتباط یا حادثه خونبار نیوزلند دستگیر شده‌اند.

پس از انتشار اخبار این حادثه در فضای مجازی بسیاری از مردم جهان با ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان این حادثه، تنفر خود را از  چنین اقدامی اعلام کردند. نخست‌وزیر نیوزیلند از حادثه امروز به عنوان «یکی از تاریک‌ترین روزهای تاریخ این کشور» یاد کرد. گفته می‌شود این حمله خونبارترین حمله در نیوزیلند از سال ۱۹۹۰ به شمار می رود.

در ادامه تصاویر خشاب اسلحه‌های مهاجمان را مشاهده می‌کنید:

نام چند فرمانده اروپایی روی خشاب‌های مهاجمان به مسجد النور در نیوزلند +عکس

بیشتر بخوانید: بی‌بی‌سی چاقوکشی در لندن را حمله تروریستی می‌داند، کشته شدن نمازگزاران در نیوزیلند را نه! +سند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام چه کسانی روی خشاب‌های مهاجمان به مسجد النور در نیوزلند درج شده است؟+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..