تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هم تولید نفت ایران افزایش یافت، هم قیمت نفت

وپک در جدیدترین گزارش ماهیانه خود به نقل از منابع ثانویه اعلام کرد، تولید نفت ایران در ماه فوریه ۲۰۱۹ با ۱۲ هزار بشکه در روز افزایش نسبت به ماه قبل از آن به ۲.۷۴۳ میلیون بشکه در روز رسیده است.

این در حالی است که میزان کل تولید نفت اوپک در ماه فوریه با ۲۲۱ هزار بشکه کاهش به رقم ۳۰ میلیون و ۵۴۹ هزار بشکه در روز رسیده است.تولید نفت ایران در ماه ژانویه نیز نسبت به ماه قبل از آن ۷ هزار بشکه در روز افزایش یافته بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت خام سنگین ایران در ماه فوریه با ۵.۱ دلار معادل ۹.۱ درصد افزایش نسبت به ماه قبل از آن به ۶۱ دلار و ۳۹ سنت رسیده است.قیمت متوسط سبد نفتی اوپک نیز در ماه فوریه با افزایش ۵.۰۹ دلاری نسبت به ماه قبل از آن به ۶۳ دلار و ۸۳ سنت رسیده است.

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هم تولید نفت ایران افزایش یافت، هم قیمت نفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..