تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروزرسانی جدید Gboard قابلیت تبدیل آفلاین صوت به متن را ارائه می‌دهد +تصاویر

بروزرسانی جدید Gboard قابلیت تبدیل آفلاین صوت به متن را ارائه می‌دهد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به احتمال خیلی زیاد نرم‌افزار محبوب Gboard را می‌شناسید. این کیبورد گوشی یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزاری‌هایی است که در گوشی‌های مختلف نصب می‌شود. اکنون Gboard یک بروزرسانی جدید و بسیار کارآمد دریافت کرده که امکانات آن از گذشته هم بیشتر شده است.

 بروزرسانی جدید به کاربران اجازه می‌دهد که به صورت آفلاین از قابلیت تبدیل صوت به متن این کیبورد استفاده کنند. Gboard در این بروزرسانی جدید به یک سیستم هوش مصنوعی مجهز شده است که توانایی تبدیل صوت به متن را در کوتاه‌ترین زمان و به صورت آفلاین دارد.

گوگل کار بر روی این هوش مصنوعی را پنچ سال پیش شروع کرده بود اما به دلیل اینکه فناوری مورد نیاز این قابلیت در آن موقع اصلا وجود نداشت طراحی این سیستم هوشمند اصلا کار ساده‌ای نبود. به همین دلیل ساخت این قابلیت و اضافه کردن آن به Gboard پنج سال زمان برد. اما خروجی جذاب تلاش شرکت واقعا ارزش این سال‌ها را دارد زیرا تجربه بسیار خوبی به کاربران می‌دهد.

بروزرسانی جدید Gboard قابلیت تبدیل آفلاین صوت به متن را ارائه می‌دهد +تصاویر

گوگل برای اثبات این موفقیت درباره نسخه پیشین قابلیت تبدیل صوت به متن توضیحاتی داد. این شرکت گفت که نرم‌افزار دیجیتال Gboard با استفاده از سه بخش جداگانه به ترتیب کار مدل سازی موج‌های صوتی، مطابقت صدا و در آخر ترکیب و ارائه خروجی نوشتاری را انجام می‌داد. اما آخرین نسخه این قابلیت تمام آن‌ها را به یک عمل واحد ادغام کرده و به سرعت انجام می‌دهد.

در حال حاضر این بروزرسانی جدید تنها برای گوشی‌های پیکسل و زبان انگلیسی ارائه شده‌اند اما این شرکت اعلام کرده است که این قابلیت را به زودی برای گوشی‌های دیگر نیز توسعه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اولین رندرهای گوشی هوآوی نوا 4e منتشر شد +تصاویر

انتهای پیام/

نسخه بعدی Gboard دارای هوش مصنوعی برای تبدیل صوت به متن است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروزرسانی جدید Gboard قابلیت تبدیل آفلاین صوت به متن را ارائه می‌دهد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..