تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی جدید ویندوز از بروزرسانی‌های مضر جلوگیری می‌کند

ویژگی جدید ویندوز از بروزرسانی‌های مضر جلوگیری می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از اوقات بروزرسانی‌های نرم افزاری به صورت کامل انجام نمی‌شود یا فایل بروزرسانی با سیستم عامل هم‌خوانی ندارد، چنین مشکلی موجب می‌شود تا مشکلات متعددی برای سیستم عامل به وجود آمده و ویندوز کارکرد بدون نقص خود را از دست می‌دهد. گاهی اوقات بروزرسانی ناقص نرم افزار‌های مهم حتی موجب می‌شود تا ویندوز به اصطلاح بالا نیاید و در زمان ری‌استارت سیستم، کاربران نتوانند وارد ویندوز شوند. مایکروسافت به تازگی راه حلی برای رفع این مشکل پیدا کرده است. طبق اعلام این شرکت از این به بعد بروزرسانی‌های ناقص و دارای مشکل حذف خواهند شد. به گفته مایکروسافت این ویژگی به عنوان آخرین راه حل مورد استفاده قرار می‌گیرد و در مواقعی که دیگر راهی برای حل مشکل بروزرسانی نرم افزار دارای مشکل موجود نباشد، آن بروزرسانی از روی سیستم حذف خواهد شد.

ویژگی جدید ویندوز از بروزرسانی‌های مضر جلوگیری می‌کند

بر اساس گزارش ZDNet با این کار تمام فایل‌ها، بسته‌های نرم افزاری و درایو‌هایی که از بروزرسانی نرم افزاری تاثیر دیده‌اند به حالت قبل باز می‌گردند، همچنین به صورت خودکار تا ۳۰ روز از بروزسانی مجدد نرم افزار خراب جلوگیری می‌شود تا مایکروسافت و دیگر همکاران سخت افزاری و نرم افزاری آن به مشکل موجود رسیدگی کنند. با این کار از تکرار نصب مجدد بروزرسانی نرم افزار خراب، حذف بروزرسانی و بازگرداندن فایل‌ها به حالت قبل جلوگیری می‌شود.

ویژگی جدید ویندوز از بروزرسانی‌های مضر جلوگیری می‌کند

البته اضافه کردن این ویژگی از طرف مایکروسافت کار بزرگی نخواهد بود، کاربران خود نیز می‌توانند بروزرسانی‌های ناقص را حذف و به حالت قبل برگردانند، اما با اضافه شدن این ویژگی به ویندوز، کاربران دیگر مشکلی از این بابت نخواهند داشت. این کار نشان می‌دهد مایکروسافت به تجربه کار لذت بخش کاربران با ویندوز اهمیت می‌دهد و همواره به دنبال رفع نقایص این سیستم عامل است.

ویژگی جدید ویندوز از بروزرسانی‌های مضر جلوگیری می‌کند

به دلیل آن که مایکروسافت برای تولید سیستم عامل خود با صد‌ها توسعه دهنده نرم افزاری، سخت افزاری و ثابت افزاری همکاری می‌کند، نمی‌‎‌تواند مانند اپل (که به صورت متمرکز کار می‌کند) بر روی همه بخش‌های سیستم عامل خود تسلط کامل داشته باشد. به همین دلیل با ارائه ویژگی‌های کلی مانند بازگرداندن بروزرسانی‌های مشکل‌دار به حالت قبل، سعی دارد تا مشکلات دیگر بخش‌هایی که خود شرکت کنترل زیادی بر آن‌ها ندارد را مرتفع سازد. ویژگی جدید در آخرین نسخه ویندوز در دسترس خواهد بود و کاربران با بروزرسانی ویندوز خود می‌توانند از این ویژگی بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت پایان پشتیبانی از ویندوز ۷ را اعلام کرد

انتهای پیام/

قابلیت جدید ویندوز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی جدید ویندوز از بروزرسانی‌های مضر جلوگیری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..