تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروزرسانی‌های‌ امنیتی Adobe در اسفند ماه

به‌روزرسانی‌های‌ امنیتی Adobe در اسفند ماه

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب‌سایت BleepingComputer، این به‌روزرسانی‌ها، آسیب‌پذیری‌های اجرای کد دلخواه را درPhotoshop  و Digital Editions رفع می‌کند. این نوع آسیب‌پذیری در دسته بحرانی طبقه‌بندی می‌شود، زیرا مهاجمین را قادر به اجرای مجازی هر برنامه‌ای در محیط امنیتی کاربر هدف می‌کند. این امر ممکن است منجر به نصب بدافزار بدون اطلاع یا اجازه کاربر شود.

به‌روزرسانی‌های امنیتی برای Adobe Photoshop CC :

این به‌روزرسانی یک آسیب‌پذیری اجرای کد دلخواه را در Photoshop CC نسخه ۱۹,۱.۷ و نسخه‌های قبلی، همچنین نسخه ۲۰.۰.۲، نسخه های قبلی برای ویندوز و macOS حل می‌کند. آسیب‌پذیری‌های اجرای کد دلخواه در دسته بحرانی طبقه‌بندی می‌شوند، زیرا مهاجمین را قادر به اجرای دستورات در کامپیوتر هدف بدون اطلاع یا اجازه کاربر کند.

این آسیب‌پذیری که با شناسه CVE-۲۰۱۹-۷۰۹۴ شناخته می‌شود، در Photoshop CC ۱۹,۱.۸ و Photoshop CC ۲۰.۰.۴  رفع شده‌است.
 

شناسه CVE شدت اثر آسیب‌پذیری دسته‌بندی آسیب‌پذیری CVE-۲۰۱۹-۷۰۹۴ بحرانی اجرای کد دلخواه خرابی Heap


به‌روز‌رسانی‌های امنیتی برای Adobe Digital Editions:

این به‌روزرسانی آسیب‌پذیری اجرای کد دلخواه و افشای اطلاعات در Adobe Digital Editions را برای ویندوز رفع می‌کند. آسیب‌پذیری‌های اجرای کد دلخواه در دسته بحرانی طبقه‌بندی می‌شوند، زیرا مهاجمین را قادر به اجرای دستورات در کامپیوتر هدف بدون اطلاع یا اجازه کاربر‌ کند.

این آسیب‌پذیری‌ها با شناسه CVE-۲۰۱۹-۷۰۹۵ شناخته می‌شوند، در نسخه‌ی ۴,۵.۱۰.۱۸۶۰۴۸ رفع شده‌است.
 

  شناسه CVE شدت اثر آسیب‌پذیری دسته‌بندی آسیب‌پذیری CVE-۲۰۱۹-۷۰۹۵ بحرانی اجرای کد دلخواه سرریز Heap

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروزرسانی‌های‌ امنیتی Adobe در اسفند ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..