تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روادید عراق برای زائران ایرانی‌ رایگان شد

مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص حذف هزینه ویزای عراق اظهار کرد: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته هزینه ویزای عراق از ۲۰ فروردین سال ۹۸ حذف می‌شود و هزینه‌های سفر به عتبات با کاهش قیمت رو به رو خواهد شد.

 وی در خصوص طرح ابرار گفت: «طرح ابرار» که برای سفر قشر محروم جامعه به عتبات در نظر گرفته شده است از ۱۰ فروردین دوباره اجرا می‌شود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: اگر هزینه روادید حذف شود، سفر گروه ابرار به کمتر از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

41231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روادید عراق برای زائران ایرانی‌ رایگان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..