تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه جمعه 24اسفند 97 + فال حافظ و فال تولد 97/12/24

دوست عزیزی که 24 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی باهوش، با سیاست، واقع گرا، مثبت اندیش، مصمم و اجتماعی هستید. ظاهر جذاب شما در کنار این ویژگی های مثبت شخصیتی باعث خواهند شد دیگران را به راحتی به سوی خود جذب کنید. امسال از آن سال هایی است که شما از لحاظ اقتصادی وضعیت بسیار خوبی خواهید داشت. اگر بخواهید معامله ی ملکی انجام دهید سود فوق العاده ای به دست خواهید آورد. شاید بخواهید تجارت جدیدی را آغاز کنید و یا تجارت قبلی خود را گسترش دهید. اگر می خواهید به اهداف کاری خود دست پیدا کنید و موفق باشید باید تمام توان خود را به کار بگیرید. عملکرد خوب شما مورد تحسین همکارانتان قرار خواهد گرفت و از چشم مقامات مافوقتان نیز مخفی نخواهد ماند. امسال از لحاظ عاطفی نیز برای شما سال خوبی خواهد بود و روابطتان با همسرتان به خوبی پیش خواهند رفت. برای رویارویی با مشکلات کوچکی که در رابطه تان هستند به خودتان وقت بدهید. از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و تنها شاید با مشکلاتی همچون سرماخوردگی روبرو باشید. ماه های خرداد، تیر و مهر برای شما ماه های بسیار خوبی خواهند بود.

فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/23

 فال روزانه جمعه 97/12/24 مخصوص متولدین فروردین

شرایط کیهانی موجود باعث شده اند تا همه خیلی حساس و تا حدودی عصبی باشند، به همین دلیل هم به نفعتان است که تا جای ممکن در هیچ گونه بحث و درگیری شرکت نکنید. اگر بخواهید نظر دیگران را بپرسید به احتمال زیاد پشیمان خواهید شد، چون شنیده هایتان اصلا باب میلتان نخواهند بود. به نفعتان است که تا جای ممکن افکار و احساساتتان را برای خودتان نگه داشته و در مورد آنها باکسی صحبت نکنید. تا جایی که می توانید وقتتان را در خلوت خود گذرانده و سرتان را با کارهای شخصیتان گرم نگه دارید. امروز هر چیزی که در ارتباط با روابط عاطفی، عشق و ازدواج باد به خوبی پیش خواهد رفت.

عیب رندان مکن‌ای زاهد پاکیزه سرشت***که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش***هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

تعبیر:دل خویش را به سراب و چیز‌های زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می‌دارد از آینده نترس، چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می‌روید و به زودی غرق در نعمت می‌شوید.


فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/23
 فال روزانه جمعه 97/12/24 مخصوص متولدین اردیبهشت
شما تصمیم گرفته اید که دانش و توانایی های خود را افزایش دهید و خیلی خوب می دانید که به دنبال چه چیزی هستیدو به همین دلیل هم در مسیری درست قرار دارید. خانواده و دوستانتان نیز با دیدن تعهدی که نسبت به اهدافتان دارید تحت تأثیر قرار گرفته و برای گرفتن کمک و یا درخواست مشاوره به سراغتان خواهند آمد. با این حال به شما توصیه می شود کهزیاد در کار آنها دخالت نکنید و تمرکزتان را روی کار خودتان بگذارید. شما امروز بسیار خونگرم و مهربان شده اید و همین باعث می شود مکالماتی که با عشقتان دارید خیلی خوب و اطمینان بخش باشند، البته باید مثل همیشه قبل از گفتن حرف هایتان به آنها فکر کنید در غیر این صورت ممکن است سوء تفاهم هایی ایجاد شوند. مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می‌کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می‌رسی که همگان حیرت می‌کنند و این زمان دور نیست.

فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/23


فال روزانه جمعه 97/12/24 مخصوص متولدین خرداد
امروز روز فوق العاده ای برای وقت گذراندن با آنهایی که دوست دارید خواهد بود. اگر می توانید یک دور همی با دوستان و اعضای خانواده تان راه بیندازید و تا می توانید با هم بگو و بخند کنید و غذا بخورید و در مورد موضوعات مورد علاقه تان صحبت کنید. امروز حضورتان در یک جمع می تواند اثراتی بلند مدت روی شما و زندگیتان داشته باشد. شاید به طور اتفاقی سر صحبت را با شخصی باز کنید که در حوزه ای که مورد علاقه شماست تخصص کامل داشته باشد، یا با یک آشنای معمولی روابط خود را محکمتر کرده و یا حتی آن را به یک دوستی و یا عشق جدی تبدیل کنید. ذهن و قلبتان را نسبت به افراد و اتفاقاتی که سر راهتان قرار خواهند گرفت باز نگه دارید.

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز. دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده‌ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می‌باشد. رنج‌هایی که متحمل می‌شوی بی جواب نمی‌ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/23
 فال روزانه جمعه 97/12/24 مخصوص متولدین تیر
اگر فردی برونگرا و اجتماعی هستید و از وقت گذراندن با دیگران لذت می برید امروز فرصت بسیار خوبی برای پرداختن به فعالیت های مورد علاقه تان خواهد بود. امروز وقت زیادی را همراه با اعضای خانواده تان خواهید گذراند اما همزمان با افراد دیگری نیز در ارتباط خواهید بود و در مرکز توجه آنها قرار خواهید داشت. امروز زیاد روی حدس هایتان در مورد احساسات و افکار دیگران حساب باز نکنید و تا جای ممکن در مورد دیگران قضاوت نکنید، زیرا تخیلتان بیش از اندازه فعال شده و ممکن است در ذهن خود داستان هایی بسازید که در واقع هیچ پایه و اساسی ندارند و می توانند اثرات منفی روی روابطتان با دیگران بگذارند. مرحبا‌ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز. عشق شکر و بادام دوست

تعبیر: در رویا و خیال پردازی‌ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه‌ی خود را تلف می‌کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی‌کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.


فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/23
 فال روزانه جمعه 97/12/24 مخصوص متولدین مرداد
اکنون زمان بسیار مناسبی است تا از تنهایی خود بهره جسته و برخی از اهداف شخصی خودتان را دنبال کنید. تمرکز و تخیل شما امروز بسیار قوی هستند و همین به شما کمک می کند تا زمانی که کارهایتان را به پایان نرسانده اید دست از تلاش برندارید. اگر قرار است پروژه ی جدیدی را آغاز کنید، به ویژه اگر پای پول و مسائل مالی در میان باشد نتایج بسیار خوبی به دست خواهید آورد. رفتار نزدیکانتان باعث نگرانی و سرگردانی شما شده است و نمی توانید افکار و احساسات آنها را درک کنید. اما اگر به احساس درونی خود اجازه بدهید مدیریت اوضاع را در دست بگیرد و حساب و کتاب های منطقی خود را کنار بگذارید نتایج خیلی بهتری خواهید گرفت. آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می‌کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/23


 فال روزانه جمعه 97/12/24 مخصوص متولدین شهریور
امروز مواظب باشید زیاد با دوستان و یا همکارانتان درگیر غیبت در مورد دیگران نشوید. با هم خندیدن و داستان تعریف کردن می تواند خیلی لذت بخش باشد، اما این را به خاطر داشته باشید که حقیقت پشت هر داستانی با چند بار تکرار و نقل شدن از بین خواهد رفت و اصل ماجرا دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد. همچنین این احتمال هم وجود دارد که اگر زیاد غیبت کنید دوستانتان فکر کنند در نبود آنها هم در موردشان غیبت می کنید. امروز انگار همه بداخلاق شده اند و هر کسی که می بینید از دنده چپ بلند شده است، اما شما با جذابیتی که دارید و اصرار و پافشاری برای بیرون کشیدن آنها از این حال و هوایی که دارند قطعا موفق خواهید شد..

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می‌کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می‌شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می‌رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای، اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می‌شوند و تو به آن‌ها فکر نمی‌کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده‌ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.

فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/23
 فال روزانه جمعه 97/12/24 مخصوص متولدین مهر
امروز شما نخواهید توانست مدت زمان زیادی را در خانه بگذرانید. شما بیشتر وقتتان را خارج از خانه، در حال خرید و یا دیدار با دیگران خواهید گذراند، شاید هم به یک مهمانی و یا کنسرت بروید. وقت گذراندن با دوستانتان می تواند بسیار لذت بخش باشد، اما برخی جمع های خانوادگی هم هستند که باید در آنها حاضر شوید، اجازه ندهید دوستانتان بین شما و خانواده تان قرار گرفته و فاصله ایجاد کنند. امروز تمرکز بر روی کارهای روزمره برای شما بسیار دشوار است و نمی توانید برای مدت زیادی روی انجام آنها تمرکز کنید و احساس می کنید دارید وقت و انرژی خود را صرف کارهایی بیهوده می کنید. بهتر است زودتر این کارها را انجام دهید تا وقتتان برای کارهایی که خودتان می خواهید آزاد شود. زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دیگر خسته شده ای. صبرو قرار نداری از سرگردانی خسته‌ای و این باعث دل شکستگی تو شده است. فقر و بی پولی عذابت می‌دهد. مقصود و مراد تو همان ثروت است که برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می‌زنی. نترس روزی خواهد رسید که همه‌ی مردم تو را تحسین کنند و از تو کمک می‌خواهند.

فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/23


فال روزانه جمعه 97/12/24 مخصوص متولدین آبان
شما به طور کلی تخیلی بسیار قوی دارید و شرایط کیهانی امروز نیز باعث شده اند که این ویژگیتان قویتر از همیشه باشد. شاید بخواهید این تخیل قوی را در انجام پروژه های هنری و خلاقانه مورد استفاده قرار دهید. چنانکه بخواهید هر کاری در این زمینه انجام دهید نتیجه بسیار خوب خواهد بود. فقط مواظب باشید در مورد دیگران و کارهایشان خیالپردازی نکنید، یا بهتر بگوییم به قضاوت در مورد آنها نپردازید. پولی که به صورت ناگهانی و کاملا غیر منتظره به دستتان خواهد رسید شما را به فکر ایجاد برخی تغییرات و یا خرید وسایل تزیینی برای منزلتان خواهد انداخت. شاید بتوانید با خرید چند تابلو و مجسمه روح تازه ای به خانه تان ببخشید.

میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت

گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می‌کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می‌رسی که همگان حیرت می‌کنند و این زمان دور نیست.

فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/23


 فال روزانه جمعه 97/12/24 مخصوص متولدین آذر
با توجه به شرایط کیهانی موجود شما امروز چالش ها و درگیری های زیادی را در پیش خواهید داشت. هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید تا خودتان را از هر تنش و درگیری اضافه ای دور نگه داشته و وارد بحث ها و کشمکش هایی که هیچ ارتباطی به شما ندارند نشوید. تا جای ممکن سعی کنید روزتان را در تنهایی بگذرانید. تا فردا اوضاع خیلی بهتر خواهد شد. چرا در میان این شور و هیاهوی روزهای پایانی سال چند ساعتی بیخیال همه چیز نمی شوید تا هم با عشقتان خلوت کرده باشید و از همراهی او لذت ببرید و هم استراحتی به خودتان داده و از شر این همه فشار و استرسی که روی خود حس می کنید خلاص شوید؟!

مرحبا‌ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز. عشق شکر و بادام دوست

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است. درد هجر بزرگی را تحمل می‌کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی‌ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف‌های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می‌کنند. بذر وبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین‌ها باشید.

فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/23


 فال روزانه جمعه 97/12/24 مخصوص متولدین دی
تحت شرایط کیهانی امروز شما بسیار حساس شده اید، اما این موضوع برای اینکه از دیگران فرار کرده و در پیله ی تنهایی خود فرو بروید، اصلا دلیل خوبی نیست. اطرافیانتان امروز صداقتی بسیار بیشتر از همیشه از خود نشان می دهند و شاید حتی بشود بگوییم که بیان افکار و نظراتشان را با بی رحمی تمام انجام می دهند، اما این موضوع باعث خواهد شد که اطلاعات زیادی به دست آورده و خیلی چیزها را بفهمید که پیش از این نمی دانسته اید. امروز ممکن است صبح زود یک نفر به صورت کاملا غیر منتظره در منزل و یا در محل کار به دیدنتان بیاید. این دیدار هرچند برایتان غافلگیر کننده است، اما شما را خوشحال خواهد کرد، زیرا این شخص برای آوردن یک هدیه و یا خبری خوش به دیدارتان آمده است.

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می‌کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/23


 فال روزانه جمعه 97/12/24 مخصوص متولدین بهمن
امروز شما بسیار حساس شده اید و تا نیمه های روز ممکن است کاملا عصبی شده باشید و دیگر تحمل اوضاع دور و برتان را ندارید. به شما توصیه می کنیم پیش از آنکه منفجر شوید و واکنش تندی از خودتان نشان دهید، برای به دست آودن آرامش به پیاده روی و یا دوچرخه سواری بروید. به تنهایی بروید و تا می توانید نفس عمیق بکشید. سعی کنید خودتان را از درگیری ها و تنش های اطرافیانتان دور نگه دارید. حتی اگر کسی برای حل مشکلی از شما تقاضای کمک کرد عذر و بهانه ای پیدا کرده و خودتان را از این کار معاف کنید. مطمئن باشید که آنها بدون کمک شما هم از پس انجام کارهایشان برخواهند آمد.

ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت***و‌ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت

خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز***کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت

تعبیر: خویب‌های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می‌دانند. فتنه را خاموش و آشتی‌ها را برپا می‌سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می‌گویند.

فال روزانه پنجشنبه 23 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/23


 فال روزانه جمعه 97/12/24 مخصوص متولدین اسفند
امروز روز بسیار خوبی برای تفریح و خوشگذرانی خواهد بود. سعی کنید تا جایی که می توانید همراه با خانواده و دوستانتان خوش بگذرانید و اجازه ندهید افکار ناراحت کننده در مورد کار و یا مسائل مادی ذهنتان را به خود مشغول کنند. شما مجبور نیستید از دیگران مواظبت کنید و یا مشکلاتشان را حل کنید، اجازه بدهید خودشان به کارهایشان رسیدگی کنند و شما فقط از یک روز خوبی تعطیل لذت ببرید. شما همیشه دیگران را در اولویت قرار داده و می خواهید از این که حالشان خوب است اطمینان حاصل کنید، اما خودتان چه می شوید؟! شاید هدیه ای از جانب شخصی که برایتان خیلی عزیز است دریافت کنید که نشان دهنده ی عشق و توجه او به شماست.

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر:به مراد دل خود می‌رسی و این از برای دعا‌های سحریت می‌باشد. فکر نکن همه کار‌ها را تنها انجام داده‌ای بلکه بقیه نیز سبب ساز بوده اند تا بتوانی به مقصود برسی. بر عهد خود وفادار بمان. روزگار بر وفق مراد توست پس رضای خداوند را هم در نظر بگیر و تو هم برای دیگران سبب ساز باش.

*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه جمعه 24اسفند 97 + فال حافظ و فال تولد 97/12/24»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..