تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متهمان پدیده قبل از پایان سال محاکمه می شوند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،غلامعلی صادقی دادستان خراسان رضوی ظهر پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی گفت: پرونده مدیرعامل سابق شرکت پدیده به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی به دادگاه ویژه ارجاع شده است و در مرحله رسیدگی است.


وی افزود: هنوز دادگاه زمان رسیدگی را تعیین نکرده، اما هفته آینده شاید اعلام شود و سعی می‌کنیم جلسات دادگاه را این طرف سال آغاز کنیم.


دادستان مرکز خراسان رضوی ادامه داد: همچنین پیگیری برای بازگرداندن وجه مردم در مؤسسه کاسپین ادامه دارد و امیدواریم هفته آینده مشکل آن دسته از افرادی که با این مؤسسه تسویه حساب کرده‌اند حل شود.


صادقی درخصوص رسیدگی به پرونده مدیر کل سابق جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز گفت: پرونده در مرحله تحقیقات است و پس از اتمام به دادگاه ارسال خواهد شد.

انتهای پیام // ف. س

  بازگرداندن وجه مردم در موسسه کاسپین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متهمان پدیده قبل از پایان سال محاکمه می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..