تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص اعتبار برای امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده استان کردستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری در دوازدهمین جلسه کارگروه مشترک توسعه سرمایه گذاری جهاد کشاورزی اظهار کرد: امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده در ۵ بانک کشاورزی، ملی، تجارت، ملت و توسعه تعاون در حال انجام است که از ۹۰ درصدازکل پرونده‌های امهال و سهم اعتبارتخصیصی استان در بانک کشاورزی می‌باشد.

وی افزود:با توجه به تخصیص ۳۸۰ میلیارد ریال سهم اعتبار جهت امهال تسهیلات به استان، تا کنون ۵۵۴۹ پرونده با بارمالی امهال به میزان ۳۰۶ میلیارد ریال کارسازی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: پیگیری‌های لازم جهت افزایش سهم اعتبار مورد نیازبرای امهال انجام شده که امید است نتایج مطلوبی حاصل شود.

انتهای پیام/ع

تخصیص ۸۰ درصد سهم اعتبار برای امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص اعتبار برای امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..