تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام 500 گلوگاهی به مناطق عملیاتی جنوب

ساعت: 15:51 منتشر شده در مورخ: 1397/12/23 شناسه خبر: 1467959

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از اعزام 500 نفر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: باید یاد و خاطرات شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را زنده نگه داریم و پیام آنان به نسل جوان منتقل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید حسن یوسفی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: امروز حفظ و صیانت از فرهنگ اسلام واجبات است و این فرهنگ با توسل به شهدا میسر خواهد شد.

وی افزود: رسالت زائران سرزمین‌های نور، پیام رسانی شهدای عزت آفرین است که با نثار جان خود نظام جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه با اشاره به اعزام 500 گلوگاهی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در روزهای پایانی سال و ایام نوروز خبر داد و گفت: اولین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور از تاریخ 20 اسفند آغاز شد و تا ۵ فروردین98 در قالب 10 کاروان ادامه خواهد داشت که هر یک از کاروان‌ها به مدت ۵ روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

این مسئول بیان کرد: طلائیه، شلمچه، اروندکنار، هفت تپه، فکه و هویزه از جمله مناطقی هستند که تمامی زائران گلوگاهی از آن بازدید می‌کنند.

یوسفی در پایان گفت: باید یاد و خاطرات شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را زنده نگه داریم و پیام آنان را برای تقویت فرهنگ شهادت و ایثارگری به نسل جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام 500 گلوگاهی به مناطق عملیاتی جنوب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..