تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود YouTube 14.10.53 – اپلیکیشن یوتیوب برای اندروید

نرم افزار YouTube به صورت رسمی توسط گوگل ارائه شده است و امکان استفاده از سرویس ویدئویی یوتیوب را برای کاربران اندروید فراهم کند. برنامه دارای زیبایی های بسیاری است و با اتصال به اینترنت، می توانید از تمامی ویدئوها استفاده کنید. دسترسی به امکانات مختلف نظیر، ایجاد کانال و آپلود ویدئوها فراهم شده است و مشکلی از بابت ارسال نظرات خود نیز نخواهید داشت. سرویس های ویدئویی گسترش یافته اند و با داشتن یوتیوب روی گوشی خود، دسترسی آسانی در همه جا به آن خواهید داشت.

با دانلود YouTube می توانید ویدئوها را با کیفیت های مختلف نگاه کنید و تا می توانید، عملیاتی نظیر تغییر سرعت پخش و انتخاب کیفیت را روی آنها انجام دهید. برنامه بسیار شیک و روان است و امکان مشاهده ویدئوهای مشابه و پیشنهادی بنا به سلیقه خود را خواهید داشت. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۲ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-YouTube

اسکرین-شات-YouTube

info

Get the official YouTube app for Android phones and tablets. See what the world is watching — from the hottest music videos to what’s trending in gaming, entertainment, news, and more. Subscribe to channels you love, share with friends, and watch on any device.

With a new design, you can have fun exploring videos you love more easily and quickly than before. Just tap an icon or swipe to switch between recommended videos, your subscriptions, or your account. You can also subscribe to your favorite channels, create playlists, edit and upload videos, express yourself with comments or shares, cast a video to your TV, and more – all from inside the app.

WHAT’S NEW
• New Activity tab where you can easily find and control all of your notifications
• Swipe to remove videos from playlists you’ve created

رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود YouTube 14.10.53 – اپلیکیشن یوتیوب برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..