تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نسل امروز» سراغ شایعه رفت

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «نسل امروز» عنوان برنامه‌ای است که هر هفته روز‌های جمعه، از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

«نسل امروز» سراغ شایعه رفت

این برنامه حرف دل شما را می‌گوید و هر جمعه ساعت ۱۰:۲۰ از شبکه ۵ سیما روی آنتن می‌رود و درباره مهمترین مسائل روز جامعه با حضور مهمانان مختلف بحث می‌کند.

نسل امروز این هفته (فردا) به سراغ پدیده شایعه رفته و در این باره با حضور محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام، رضا گنجی فعال رسانه‌های خارجی و سعید آجرلو سردبیر مجله مثلت گفتگو می‌کند.

انتهای پیام/

شایعه روی آنتن شبکه پنج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نسل امروز» سراغ شایعه رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..