تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرانترین و دلرباترین سگ‌های دنیا

۸۳۸۰۰۸

۷۵۳ 

برترین‌ها - ترجمه از سجاد جوهردلوری: هر شخص برای خود یک «بهترین دوست» دارد. و برای خیلی افراد بهترین دوست، یک سگ است. سگ یکی از باهوش‌ترین حیوانات دنیاست. اگر قصد داشته باشید که سگی با نژاد، رنگ یا اصل و نسبی خاص داشته باشید هزینه‌ی زیادی برایتان در بر خواهد داشت. با ما همراه باشید و با زیباترین و گرانترین سگ‌های دنیا آشنا شوید.

۱. پشمالوی پومرانیا (۸۰۰ الی ۲۵۰۰ دلار)

گرانترین و دلرباترین سگ‌های دنیا

این سگ‌ها در منطقه‌ی پومرانیا (منطقه‌ای تقسیم‌شده میان آلمان و لهستان) ساکنند و از نژاد باستانی اسپیتز به معنای پشمالو هستند. سگ‌هایی اجتماعی‌اند و عاشق آشنایی با افراد جدید، بچه‌ها را دوست دارند و به سادگی با حیوانات دیگر کنار می‌آیند. پومرانیایی‌ها کوچکند و در درون خانه بسیار فعالند و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای ساکنان آپارتمانی عاشق این حیوان خانگی‌اند. وزنشان در بازه‌ی ۱.۳ الی ۳ کیلوگرم قرار می‌گیرد و قیمتشان به نسبت وزنشان به مراتب بالاست.

۲. دوگو آرخنتینو (۱۰۰۰ الی ۴۰۰۰ دلار) گرانترین و دلرباترین سگ‌های دنیا

نژادی با ظاهر ترسناک، نژادی محافظ و شکارچی که می‌تواند بسیار خطرناک باشد. لازم است دوگو آرخنتینو توسط یک شخص حرفه‌ای به‌خوبی آموزش ببیند چرا که در غیر اینصورت سگ بی‌خطری نخواهد بود. برای اینکه این محافظ بی‌نقص را در کنار خانه و خانواده‌تان داشته باشید به ازای هر توله‌ی آن چهار هزار دلار باید بپردازید.

۳. آکیتا (۸۰۰ الی ۴۵۰۰ دلار) گرانترین و دلرباترین سگ‌های دنیا

نژاد آکیتا از ژاپن سرچشمه می‌گیرد، اما امروزه دو گونه‌ی متفاوت دارند، آمریکایی و ژاپنی. داشتن آن‌ها نیازمند آموزش‌ها و تمرینات فراوان است. وفادار و در عین حال لجوج و دارای خصوصیات تهاجمی‌اند. نژاد اصیل ژاپنی آکیتا با ارزش‌تر است و قیمت آن ممکن است به ۴۵۰۰ دلار نیز برسد.

۴. راتویلر (۱۰۰۰ الی ۶۰۰۰ دلار) گرانترین و دلرباترین سگ‌های دنیا

گونه‌ی راتویلر‌ها در گذشته گونه‌ای همیار چوپان‌ها بوده و از گله‌ها محافظت می‌کردند. اما اکنون به محافظان خوبی تبدیل شده‌اند که به خوبی از خانواده‌ها مراقبت می‌کنند. گاهی‌اوقات از آن‌ها به عنوان سگ‌های راهنما، جستجو و نجات و همچنین پلیس استفاده می‌شود. اگرچه اینروز‌ها راتویلر‌ها به خوبی شناخته‌شده و رایج هستند. قیمت برخی از آن‌ها به شش‌هزار دلار می‌رسد که البته بسته به رگ و ریشه‌ی آن برخی دارد.

۵. فرعون شکارچی (۱۲۰۰ الی ۶۵۰۰ دلار) گرانترین و دلرباترین سگ‌های دنیا

با اینکه به سگ‌های باستانی مصر شباهت دارند، اما اجدادشان مصری نیست. فعال هستند، رفتاری دوستانه دارند و باهوشند، همچنین ریشه و منشا آن‌ها هنوز به صورت یک راز باقی مانده است. هنگام هیجان رنگ گوش‌ها و بینی آن‌ها به رنگ رز تیره می‌گراید.

۶. آزاواخ (۳۰۰۰ الی ۶۵۰۰ دلار) گرانترین و دلرباترین سگ‌های دنیا

آزاواخ یکی از معدود گونه‌های آفریقایی قابل خرید و فروش است. سرعت این سگ‌ها به ۲۰ کیلومتر در ساعت میرسد در نتیجه مطمئنا داشتن آن برای دارنده‌ی آن مساویست با داشتن قدرت انجام فعالیت بدنی بالا. رفتاری دوستانه دارند و به سگ‌های دیگر و صاحبان آن سگ‌ها علاقه نشان می‌دهند.

۷. ماستیف تبتی (۲۵۰۰ الی ۷۰۰۰ دلار) گرانترین و دلرباترین سگ‌های دنیا

ماستیف تبتی در تبت، نپال و قبایل کوچ‌نشین چین به عنوان محافظ گوسفندان در برابر مهاجمین به کار برده می‌شود. یکی از بزرگترین و البته محافظ‌ترین نژاد سگ در دنیاست. حداکثر قد آن‌ها حدود ۸۰ سانتیمتر است و حداکثر وزنشان معادل ۸۰ کیلوگرم. در سال ۲۰۱۴ گزارش شد که یکی از این ماستیف‌ها به قیمت ۱.۹ میلیون دلار فروخته شده که گرانترین معامله‌ی این جانور در تمام تاریخ و در تمام دنیا می‌باشد.

۸. چاوچاو (۹۰۰ الی ۸۵۰۰ دلار) گرانترین و دلرباترین سگ‌های دنیا

نژادی چینی که قدیمی‌ترین نژاد موجود از سگ‌ها در نظر گرفته می‌شود، در گذشته برای محافظت و شکار مناسب بوده است. امروزه همراهانی خوبند که رنگ‌های مختلفی از جمله مشکی، کرمی، آبی، قرمز و دارچینی دارند. زبانشان در میان سگ‌ها خاص است چرا که رنگی مشکی دارد و توله‌سگ‌های اصیل این نژاد بالغ بر ۸۵۰۰ دلار قیمت دارند.

۹. لوشنز (۴۸۰۰ الی ۱۰۰۰۰ دلار ) گرانترین و دلرباترین سگ‌های دنیا

لوشن در زبان آلمانی به معنای شیر کوچک است و این نژاد نیز ظاهری، چون شیر دارد. به آن‌ها لقب نژاد رنسانس داده‌اند و در چندین و چند نقاشی آن زمان نیز مشاهده شده اند. در گذشته تنها نجیب زادگان می‌توانستند این سگ‌ها را داشته باشند و امروزه به علت این که به ندرت یافت می‌شوند بسیار گران هستند.

۱۰. سَمویِد (سورتمه‌کش)  (۴۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰ دلار) گرانترین و دلرباترین سگ‌های دنیا


نژادیست از سیبری، این سموید پشمالو و زیبا، نگهبان گله‌های گوزن شمالیست و سورتمه‌کشی سریع که مطمئنا در فیلم‌ها دیده‌اید. خز سفید دوست داشتنی با بافتی نرم دارند که برخی دوست دارند آن را ببافند و در بافندگی نیز استفاده می‌شود. دهانشان به گونه‌ایست که گویا همواره در حال لبخند زدنند. همراهی دوست داشتنی و دلربا هستند که البته قیمت بالایی نیز دارند.

منبع: 10mosttoday




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرانترین و دلرباترین سگ‌های دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..