تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلا گران می‌شود؛ در بازار جهانی ۱۰ دلار بالا رفت

محمد کشتی آرای با اشاره به افزایش ۱۰ دلاری قیمت طلا در بازارهای جهانی افزود: افزایش قیمت ارز و قیمت طلا در بازارهای جهانی سبب افزایش قیمت سکه و طلا در بازارهای داخلی شد.

وی گفت: امروز هر قطعه سکه بهار آزادی، ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۴۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۸۶۵ هزار تومان معامله شده است.

کشتی آرای با بیان اینکه وضع بازار عادی است و تقاضای مازاد در آن وجود ندارد، افزود: امروز هر مثقال طلای آب شده به قیمت یک میلیون و ۸۲۳ هزار تومان معامله شده است.

وی حباب قیمت سکه را ۴۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۲۱ هزار تومان به فروش رسیده است.

۱۷۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلا گران می‌شود؛ در بازار جهانی ۱۰ دلار بالا رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..