تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اجرای طرح "سلا&#160

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سال آینده چهار طرح نظام ارجاع الکترونیک، نسخه نویسی الکترونیک، رسیدگی الکترونیکی اسناد و استحقاق سنجی در بیمارستان‌های دولتی پنج استان اجرایی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مهندس طاهر موهبتی در نشست هم اندیشی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه حدود ۴۰ میلیون جمعیت کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: بیشترین جمعیت مربوط به روستاییان با ۲۲ میلیون جمعیت و کمترین آن سایر اقشار، دانشجویان، خانواده‌های شهدا و بهزیستی هستند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد جمعیت، ۸۵ درصد بیمه شده رایگان هستند، گفت: استان گیلان با یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بیمه شده بیش از ۵۰ درصد افراد را تحت پوشش بیمه‌ای خود دارد و حدود ۸۰۰ هزار نفر بیمه روستایی در گیلان هستند.

موهبتی گفت: سالیانه در گیلان ۴۲۰ میلیارد تومان در بخش بیمه‌ای هزینه می‌شود و آنچه که از محل استان، درآمد سازمان است ۹ میلیارد تومان بوده و این یعنی ۳ درصد از منابع داخلی استان و مابقی از منابع کشور تامین می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به طرح رفع هم پوشانی بیمه‌ها افزود: یک میلیون و ۷۸۰ رفع همپوشانی بیمه‌ای انجام شده و در این برنامه در زمان صدور و تمدید دفترچه، همپوشانی‌ها کنترل می‌شود.

موهبتی در ادامه با بیان اینکه استان گیلان جزو پنج استانی است که بخش سلامت الکترونیک در آن با استان‌های زنجان، گلستان، آذربایجان شرقی و مازندران اجرا می‌شود، گفت: از ابتدای سال ۹۸ این طرح در این استان‌ها کلید خواهد خورد و امیدواریم تا پایان خردادماه در همه بخش‌ها طبق برنامه ریزی‌ها اجرایی شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، چهار پروژه نظام ارجاع الکترونیک، نسخه نویسی الکترونیک، رسیدگی الکترونیکی به اسناد و استحقاق سنجی در بیمارستان‌های دولتی را از پروژه‌های در دست اجرا در استان معرفی و خاطرنشان کرد: با کمک مسئولان و اداره کل بیمه سلامت تلاش می‌شود تا این طرح‌ها ظرف مدت سه ماه در پنج استان اجرایی شود.

موهبتی گفت: نگاه ما به نظام سلامت، نگاهی ملی است و تلاش می‌کنیم تا با مدیریت صحیح، هزینه‌های غیر منطقی را هم برای مردم و هم برای بودجه کشورحذف کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اجرای طرح "سلا&#160»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..