تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۴۵ درصدی حقوق معلمان تازه وارد/ راه اندازی ستاد اقتصادی در وزارت آموزش و پرورش

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

افزایش ۴۵ درصدی حقوق معلمان تازه وارد/ راه اندازی ستاد اقتصادی در وزارت آموزش و پرورشبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، تیمور علی عسگری معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان و مشاوران و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره بودجه سال ۹۸ این وزارتخانه اظهار کرد: اعتبارات در حوزه عمرانی حدود سه برابر افزایش یافته که از نظرکارشناسان بسیار مطلوب ارزیابی شده است و از نمایندگان مجلس برای همراهی با آموزش و پرورش سپاسگزاریم.

وی ادامه داد: علاوه بر این موضوع برای دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی هم از سهم بودجه کمیسیون آموزش و تحقیقات مبالغ قابل توجهی تخصیص داده شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌عسگری درباره افزایش حقوق کارکنان دولت و تاثیر آن در دریافتی معلمان گفت: با افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومان به حقوق ثابت معلمان اضافه می‌شود که با حفظ درصد افزایش به میزان ۱۰ تا ۲۰ درصد به طور پلکانی رشد دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: این افزایش خصوص برای معلمان تازه وارد افزایش ۴۵ درصدی دریافتی‌ها را به دنبال دارد و برای رفع پرداختی ناعادلانه به معلمان حمایت خوبی بود.

وی با اشاره به اینکه دولت برای رتبه بندی فرهنگیان ۲ هزار میلیارد تومان در بند ۹ قانون بودجه در نظر گرفته است، گفت: اجرای این طرح اولویت وزارت آموزش و پرورش است.

اولویت‌های کاری آموزش و پرورش در سال ۹۸

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌عسگری درباره اولویت‌های کاری وزیر آموزش و پرورش در سال ۹۸ تصریح کرد: الزامات اجرای متوازن سند تحول بنیادین و مستند سازی املاک از مهم‌ترین اولویت‌های کاری است همچنین ارتقای مدیریت پاسخگو، علمی و کارآمد، کیفیت آموزشی و مدیریت مدرسه، مدرسه محوری، تجهیز آموزشی و پرورشی مدارس، دولت الکترونیک و کارآمد سازی از دیگر برنامه‌های مدنظر است.

وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی برای ساختمان ها، املاک و مدارس که در اختیار دستگاه‌ها و اشخاص دیگری است، اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس ظرف مدت  ۶ماه این املاک باید به آموزش و پرورش بازگردانده شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: همچنین در مجلس مصوبه‌ای مربوط به زمین‌های آموزشی داریم که می‌توانیم کاربری آن‌ها را تبدیل به احسن و درآمد پایدار کنیم که البته برای کاربری آن‌ها مجوز داریم تا مسکونی تجاری  شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌عسگری از  راه اندازی ستاد اقتصادی در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت:  با این ستاد می‌توانیم مستغلات و زمین‌های فرسوده‌ای که مورد نیاز نیست مورد نگاه اقتصادی قرار می‌گیرند  و آن را تغییر کاربری می‌دهیم و این کار به  تبدیل به احسن کردن املاک و مستغلات  و  درآمد زایی کمک می‌کند.

معافیت از پرداخت هزینه آب، برق و گاز مدارس

وی درباره حذف هزینه پرداخت  قبوض برق و آب و گاز مدارس تصریح کرد: اگر برای مدرسه‌ای قبض برود و مطلع شویم، می‌توانیم شکایت کنیم، چون طبق مصوبه مجلس معافیت برای مدارس را داشته است.

معاون حقوقی و امور مجلس  با بیان اینکه با شورای عالی آموزش و پرورش و معاونت حقوقی دولت و مجلس در حوزه‌های مختلف حقوقی همکاری داریم، گفت:  در زمینه   آسیب شناسی تخلفات و زمینه‌های علل و بروز آن‌ها بررسی های لازم را داریم همچنین  از طریق سامانه و سیستم الکترونیکی با نمایندگان مجلس ارتباط داریم و پیگیری‌های  فعالی با کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های تخصصی مجلس داریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۴۵ درصدی حقوق معلمان تازه وارد/ راه اندازی ستاد اقتصادی در وزارت آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..