تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه بازی بایرن مونیخ و لیورپول + خلاصه دیدار

دیدار‌های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دیشب (سه شنبه) با ۲ مسابقه به پایان رسید.

نتیجه بازی بایرن مونیخ و لیورپول + خلاصه دیدار

دیدار‌های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) با ۲ مسابقه به پایان رسید که لیورپول تیم بایرن مونیخ را حذف کرد و بارسلونا تیم لیون را گلباران کرد.

بایرن مونیخ ۱ - لیورپول ۳


تیم‌های بایرن مونیخ و لیورپول در حالی در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ به مصاف هم رفتند که بازی رفت در آنفیلد با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

در این مسابقه ابتدا تیم لیورپول در دقیقه ۲۶ توسط مانه به گل رسید. این گل روی اشتباه نویر روی خروج از دروازه به ثمر رسید و این دروازه بان با اعتماد به نفس، در حالی که نیازی نبود از دروازه بیرون بیاید، این کار را کرد و از مانه دریبل خورد و این مهاجم سنگالی، دروازه خالی را با یک ضربه نرم باز کرد. بایرن مونیخ پس از دریافت گل سراپا حمله شد و در دقیقه ۳۹ موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. حرکت زیبای گنبری از جناح راست و سانتر زمینی توپ به مقابل دروازه لیورپول، باعث شد تا ماتیپ اشتباه کند و توپ را وارد دروازه خودی کند. در نهایت نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بایرن مونیخ که برای صعود به یک گل دیگر احتیاج داشت، نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد، اما گل دقیقه ۶۹ لیورپول، آن‌ها را ناامید کرد. سانتر میلنر روی یک ضربه کرنر و ضربه سر فن دایک مدافع پیش تاخته لک لک‌ها بازی را دو بر یک کرد. در دقیقه ۸۴ سانتر عالی محمد صلاح روی دروازه نویر و ضربه سر مانه که وارد دروازه شد، شکست بایرن را سنگین‌تر کرد.

در نهایت این مسابقه با پیروزی سه بر یک لیورپول به پایان رسید تا این تیم نیز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه بازی بایرن مونیخ و لیورپول + خلاصه دیدار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..