تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر شهرام ناظری درباره کسانی که در ترافیک شب عید به کنسرت می‌آیند

برج میلاد تهران در شامگاه چهارشنبه ۲۲ اسفند، میزبان کنسرت شهرام ناظری بود. بخش ابتدایی این کنسرت به اجرای قطعات جدیدترین اثر ناظری یعنی آلبوم «آرش کمانگیر» اختصاص داشت. این آلبوم اثری ارکسترال به حساب می‌آید و بر اساس منظومه «آرش کمانگیر» از سیاوش کسرایی ساخته شده است.

این بخش فضایی داستان‌گونه داشت که قطب‌الدین صادقی (کارگردان تئاتر) به عنوان راوی، شهرام ناظری و دیگر نوازندگان را همراهی می‌کرد. سپس برای اجرای بخش‌هایی از آلبوم «آرش کمانگیر» ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس روی صحنه حاضر شد.

ناظری پس از پایان این قسمت گفت که آرش کمانگیر کار خاصی بود و هر چه جلوتر می‌رفت حزن‌انگیزتر می‌شد.

قسمت دوم این کنسرت با ترکیب آنسامبل سازهای ایرانی اجرا شد. در این بخش قطعات چهار مضراب (بی‌کلام)، تصنیف «گریه کن» و «امیرکبیر» اجرا شد. همچنین «دلا نزد کسی بنشین» و «اندک اندک» قطعاتی بودند که با استقبال مخاطبان نواخته و خوانده شد.

ناظری در بخش دیگر این کنسرت، ضمن تقدیر از حضار در سالن گفت: «باید به کسانی که در ترافیک نزدیک عید به کنسرت می‌آیند، جایزه داد. باید خیلی به موسیقی و هنر عشق داشت که در این شرایط به کنسرت آمد.»

این هنرمند در بخش پایانی کنسرت ترجیح داد قطعه‌ای را به یاد کرمانشاه، کردی اجرا کند. اما مخاطبان با تشویق‌های خود اجازه ندادند این قطعه کردی پایان بخش سانس اول کنسرت ۲۲ اسفندماه شهرام ناظری در برج میلاد باشد. او نیز در پاسخ به درخواست‌ها و تشویق‌ها گفت: «برای این که دل دوستان نرنجد یک قسمت از قطعه «آتش در نیستان» را اجرا می‌کنم.»

۵۷۲۴۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر شهرام ناظری درباره کسانی که در ترافیک شب عید به کنسرت می‌آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..