تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




21 هزار اصل نهال یارانه دار در بین کشاورزان شهرستان اردبیل توزیع شد

ساعت: 19:18 منتشر شده در مورخ: 1397/12/22 شناسه خبر: 1467814

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل از توزیع 21 هزار اصل نهال یارانه دار در اردبیل خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حسین احدی عالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: با توجه به اینکه در ایام مناسب کاشت درختان میوه قرار گرفته ایم لذا برای حمایت و افزایش باغات شهرستان اردبیل 21 هزار اصل نهال یارانه دار در بین کشاورزان این شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این گونه نهال ها مورد چندین آزمایش تخصصی توسط مهندسین و کارشناسان متخصص استان قرار گرفته است افزود: این گونه نهال ها با شرایط آب و هوای استان به طور کامل سازگاری دارد و از استاندارد های قابل ملاحظه ای برخوردار است.

احدی عالی از با بیان اینکه 14 گونه نهال سیب، گلابی، هلو، گیلاس، آلبالو، بادام درختی، گردو، گوجه سبز، آلو و غیره از جمله های بود که در بین کشاورزان توزیع شد، تصریح کرد: هدف ارتقا سطح کیفی باغات شهرستان اردبیل و افزایش کشت باغات در سطح استان اردبیل است. 

رئیش جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل از توزیع 41 هزار اصل نهال گل محمدی نیز خبرداد و افزود: با توجه به درخواست های مکرر کشاورزان نهال گل محمدی نیز تهیه و در بیم کشاورزان توزیع شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «21 هزار اصل نهال یارانه دار در بین کشاورزان شهرستان اردبیل توزیع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..