تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقاء سیستم کنترل واحد SSP-D پتروشیمی شهید تندگویان

سیستم کنترل واحد واحد SSP-D پتروشیمی شهید تندگویان با موفقیت بروز رسانی گردید.

ارتقاء سیستم کنترل واحد SSP-D پتروشیمی شهید تندگویان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس، دراین برنامه که برای اولین بار درکشورمان انجام شده است کارشناسان پتروشیمی شهید تندگویان با همکاری شرکت‌های فنی ومهندسی پارس دقیق نصر وامواج آبی، عملیات ارتقاء وبه روز رسانی سیستم کنترل کارخانه مذکور را با موفقیت به پایان رسانده و اجرایی نمودند.

ارتقاء سیستم کنترل واحد SSP-D پتروشیمی شهید تندگویان

درپروژه مذکور دوهدف به روز رسانی سیستم کنترل به بالاترین نسخه موجودو همچنین بومی سازی قطعات به منظورخودکفایی کشور تعریف شده بود که هردو با همت وتلاش متخصصان داخلی محقق گردید.

از مزایای حاصل از اجرای این پروژه که در بهار سالجاری با انجام کار‌های مطالعاتی وتحقیقاتی آغاز و در زمستان به سرانجام رسید می‌توان افزایش امنیت سایبری، کاهش هزینه‌ها، افزایش سرعت سیستم، هماهنگی آن با نرم افزار‌های روز دنیا و استفاده از کنترلر‌های تایپ MD که به روش مهندسی معکوس درکشورتولید شده است راذکر نمود.

از آنجا که این سیستم یکی از پیچیده‌ترین تجهیزات در صنعت نفت می‌باشد علاوه برنمایش توان وخلاقیت بالای کارشناسان، متخصصان و سازندگان داخلی جهت ساخت قطعات صنعتی، عامل انگیزشی جهت حضور آن‌ها در محور صنعت واقتصاد کشور با تکیه برخوباوری خواهد بود.

قابل ذکراست پتروشیمی شهید تندگویان بزرگترین تولید کننده محصولات استراتژیک اسید ترفتالیک خالص PTA وپلی اتیلن ترفتالات PET در کشور می‌باشد که در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقاء سیستم کنترل واحد SSP-D پتروشیمی شهید تندگویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..