تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امری: علاقمند به بازی‌های دشوار هستم

۸۴۲۰۱۱

۲۸۲ 

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با رن حاضر شد.

ورزش سه: اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با رن حاضر شد.

 توپچی ها در دیدار رفت 1-3 در فرانسه مغلوب رن شدند و فردا شب برای صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا، باید در خانه خود این شکست سنگین را جبران کنند.

اونای امری گفت: "ما بیش از این ها از خودمان انتظار داریم. اینکه ما علاقمندیم در رقابت های مهم شرکت کرده و در مقابل تیم های دشوار قرار بگیریم اتفاقی مثبت است و می خواهیم نتیجه ای همانند دیدار برگشت برابر باته بوریسف را تکرار کنیم.

امری: علاقمند به بازی‌های دشوار هستم

در این مرحله نیز همانند مرحله قبلی در دور رفت نتیجه بدی گرفته ایم و فردا شب مسابقه دشواری پیش رو خواهیم داشت. ما تلاش می کنیم در هر جلسه تمرینی و بازی های پیش رو بهترین عملکرد را ارائه دهیم و انتظار بالایی از خودمان داریم. من علاقمند به بازی های دشوار با بازیکنان قدرتمند در تیم رقیب هستم.

ما باید در بازی فردا شب در کنار هواداران خود فضای فوق العاده ای ایجاد کرده تا بتوانیم در 90 دقیقه بهترین عملکرد را ارائه دهیم. ما نیاز داریم با هیجان بالا در کنار هواداران بازی کنیم، اما تصمیمات ما باید به صورت هوشمندانه در ذهن ما صورت گیرد. ما نیاز به کنترل جریان مسابقه طی 90 دقیقه و حتی بیشتر از آن نیز داریم."

بازگشت الکساندر لاکازت: "ما همه می دانیم که الکس لاکازت برای ما بسیار مهم بوده و بدیهی است با حضور او، بازیکنانی بیشتر و باکیفیت خصوصا در خط میانی و حمله در اختیار داریم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امری: علاقمند به بازی‌های دشوار هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..