تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تولید فولاد خام ژاپن در سال ۲۰۱۹

فدراسیون آهن و فولاد ژاپن (JISF) اعلام کرده که به دلیل المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تقاضای داخلی فولاد در صنعت ساخت و ساز ژاپن قوی است و سوانح طبیعی در این کشور نیز این مسئله را تحت تاثیر قرار نداده است؛ لذا انتظار می‌رود تولید فولاد خام در سال جاری (۲۰۱۹) افزایش یاید.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران: با توجه به مشکلاتی که سوانح طبیعی در ژاپن ایجاد کرد، حمل در سال گذشته با چالش مواجه شد و تولید نیز با ۰.۳ درصد کاهش همراه شد و به پایین‌ترین سطح در ۹ سال اخیر رسید.

افزایش تولید فولاد خام ژاپن در سال ۲۰۱۹
JISF اعلام کرده احتمال وقوع فاجعه طبیعی در سال جاری کم است و انتظار می‌رود که تولید فولاد خام در سال ۲۰۱۹ افزایش یابد.

صادرات فولاد ژاپن در سال ۲۰۱۸ با ۴.۲ درصد افت به حدود ۳۶.۵ میلیون تن کاهش یافت. صادرات به آمریکا به دلیل تصمیم دولت ترامپ در وضع تعرفه واردات بر روی فولاد و آلومینیوم، ۱۹.۶ درصد کاهش داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تولید فولاد خام ژاپن در سال ۲۰۱۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..