تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




#روز_شهدا| باشد که هرگز شرمنده نگاه مهربان شهدا نباشیم

روز شهدابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ۲۲ اسفندماه در تقویم کشور ما به نام روز شهید نامگذاری شده است. گاهی نوشتن دشوار است به خصوص اگر بخواهیم پیرامون عظمت شهدا و جانفشانی‌های این خاکیان عروج یافته به درگاه الهی بنویسیم؛ چراکه افق دید ما با آنان فرسنگ‌ها فاصله دارد. خوشا به سعادت این افلاکیان والامقام که در مسیر جهاد فی سبیل اللّه پای نهادند و سرانجام شربت گوارای شهادت را نوشیدند.

نمی‌شود این حجم از تقوا و ایثار را در چنین افرادی دید و به حال و عاقبت نیک آنان غبطه نخورد. حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا عبارتی زیبای «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.» را فرموده‌اند.

در ادامه به مناسبت روز بزرگداشت مقام شهدا، تعدادی از پست‌های کاربران فضای مجازی در این باره را مشاهده می‌کنید.

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

 

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

روز شهدا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «#روز_شهدا| باشد که هرگز شرمنده نگاه مهربان شهدا نباشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..