تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد ۱۲ سالگی سایت پی ان یو نیوز

امروز 21 اسفند 97 سایت پی ان یو نیوز 12 سالگی خود را جشن می گیرد

در سال 1385 در چنین روزی یعنی 21 اسفند اولین مطالب سایت پی ان یو نیوز منتشر شد . شروعی که تا امروز ادامه داشته است . هر روز در کنار دانشجویان و مخاطبان خود بوده است. ما تلاش کردیم راهنمای شما در طول تحصیل باشیم و خبرها را به شکل صحیح و دقیق به اطلاع شما برسانیم.
امروز سایت پی ان یو نیوز وارد سبزدهمین سال فعالیت خود شده است . یعنی بیش از 12 سال انتشار خبر و همراهی برای دانشجویان و مخاطبان خود انجام داده است.

من آرمان خلج موسس و مدیر سایت پی ان یو نیوز 12 سال از عمر و جوانی خود را برای اطلاع رسانی جامعه دانشگاهی خرج کرده ام . شبانه روز در کنار شما همراهان همیشگی بودم و به سوالات بسیاری پاسخ دادم .امروز با افتخار اعلام می کنم که خوشحالم از اینکه جوانی ام بیهوده نگذشت و در کنار شما عزیزان بودم.


میلیون ها بار بازدید از سایت پی ان یو نیوز افتخاری است که شما دوستان ، دانشجویان ، کارمندان ، اساتید ، مخاطبان و بازدید کنندگان با اعتمادتان به سایت پی ان یو نیوز به من هدیه کرده اید .
هدیه ای گرانبها که لطف خداوند برای دادن فرصت بودن در کنار شما آن را ارزشمند تر کرده است

آرزوی موفقیت و سربلندی برای تک تک شما عزیزان را از صمیم قلب دارم .
از اینکه همچنان سایت پی ان یو نیوز را مفتخر به همراهی خود می کنید از شما عزیزان ممنونم

آرمان خلج

21 اسفند 97
www.PnuNews.com

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید

    هرگونه سوال و دریافت مشاوره تحصیلی (از ابتدایی تا دکتری) مدارس و دانشگاه ها (تیزهوشان،نمونه دولتی،سراسری، دانشگاه آزاد،علمی کاربردی و پیام نور) با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس از تلفن ثابت 9099071375 (سراسر کشور)- تماس از تلفن ثابت 9092305784 (در تهران)- تماس از طریق موبایل همراه اول: 99221106

پاسخگویی کارشناسان سامانه ندای مشاور 24 ساعته




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد ۱۲ سالگی سایت پی ان یو نیوز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..