تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود The Wizard of Oz Magic Match 3 1.0.3809 – بازی پازل جادوگر شهر آز برای اندروید

The Wizard of Oz یک بازی فکری ماجراجویانه است که با ویژگی های جدید عرضه شده سات. در این بازی المان های ترس شما را همراه می کند و می توانید منتظر سطوح شگفت انگیز آن باشید. تنها وظیفه شما این است که پازل ها را حل کنید و لحظاتی از فیلم جادویی بازی را آنلاک کنید. برای این منظور می توانید از واقعیات هیجان انگیز بهره ببرید و تصاویری را ببینید که تا قبل از این ندیده بودید. کشف نادرترین لحظات برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیلم ضروری است و علاقه مندان به این مجموعه فیلم قطعا با آن سرگرم خواهند شد. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۴ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

The Wizard of Oz Magic Match 3 1.0.3809 Apk + Mod

کاور-The-Wizard-of-Oz-Magic-Match-3

*/ ]]> اسکرین-شات-wizard-of-oz اسکرین-شات-wizard-of-oz اسکرین-شات-wizard-of-oz info

Match 3 down THE YELLOW BRICK ROAD™ in a magical puzzle adventure game featuring DOROTHY™, the SCARECROW™, the TIN MAN™ and the COWARDLY LION™!

Magic awaits in the EMERALD CITY™! Join the fun by solving puzzles and unlocking magical movie Moments! Learn fun facts and trivia, and see never-before-seen stills from The Wizard of Oz! Discover the rarest Moments to learn more about your favorite movie!

WHAT’S NEW
Something mysterious is coming to Wizard of Oz Magic Match!
-Collect cards in Marvelous Mysteries and earn rewards along the way!
-When you complete a deck of cards, get your fortune read and collect a big prize!
-Explore even further down the Yellow Brick Road with an all-new collection of levels!

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود The Wizard of Oz Magic Match 3 1.0.3809 – بازی پازل جادوگر شهر آز برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..