تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش زنده مراسم دعای کمیل و ندبه از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم دعای کمیل و ندبه در سرزمین جهاد و شهادت به صورت زنده از ۳ آنتن شبکه یک، قرآن و افق سیما پخش خواهد شد.

مراسم دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احسان بی آزار تهرانی در معراج شهدای اهواز، پادگان شهید محمودوند، از نماز مغرب و عشاء به صورت زنده از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

همچنین فردای آن روز جمعه بیست و چهارم اسفندماه، مراسم دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان به صورت زنده از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

این مراسم نیز از اهواز، یادمان شهدای بیت المقدس، همزمان با نماز صبح پخش می شود.

پخش زنده مراسم دعای کمیل و ندبه از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس

عصر جمعه نیز مراسم عصر عاشقی با قرائت زیارت آل یاسین و حضور سخنران حجت الاسلام ماندگاری از منطقه عملیاتی شلمچه، زیارتگاه شهدای گمنام به صورت زنده روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

این مراسم دو ساعت قبل از نماز مغرب در یادمان شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مداح این مراسمات سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش زنده مراسم دعای کمیل و ندبه از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..