تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان طراحی برند سنندج پایتخت نوروز اعلام شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کاوه رشیدی گفت: علاقه‌مندان به حضور در این رقابت هنری با بهره گیری از المان‌های شاخص کردستان از جمله رنگ‌ها و نما‌ها می‌توانند نسبت به هویت بخشی و نمادسازی برند ' سنندج، پایتخت نوروز ایران' اقدام کنند.

وی با اشاره به ویژگی طرح‌های ارسالی گفت: طرح قابل استفاده به دو صورت 'رنگی' و 'سیاه وسفید' و در ابعاد مختلف است.

وی اضافه کرد: طرح‌ها باید ویژگی‌های جامع بودن، سادگی و قابلیت سهولت در خواندن را داشته باشند و خلاقیت به عنوان ویژگی اصلی طرح و کپی نبودن از طرح‌های مشابه در آن وجود داشته باشد.

رشیدی با بیان اینکه شرکت در این فراخوان برای عموم آزاد است افزود: هر طراح می‌تواند حداکثر با ارائه سه اثر در این رویداد هنری شرکت کند و آثار باید با کیفیت ۳۰۰DPI و به صورت فایل اصلی ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه خلق آثار ارسالی می‌تواند به صورت فردی یا گروهی انجام پذیرد گفت: در صورت انجام کار گروهی، نام تمامی افراد باید ذکر شود. دبیر اجرایی برند سنندج پایتخت نوروز ایران اظهار داشت: در صورت برگزیده شدن این گونه آثار، جایزه به صورت مشترک به صاحبان اثر تعلق می‌گیرد.

رشیدی تاکید کرد: شرکت کنندگان موظف به تکمیل فرم شرکت در فراخوان و تعهد اصالت اثر هستند.

وی افزود: ضروری است به همراه تصاویر آثار و فایل‌های ارسالی، مشخصات هنرمند شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل تولد، تحصیلات، آدرس پستی، آدرس الکترونیکی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه، خلاصه سوابق علمی، هنری، پژوهشی و یک قطعه عکس پرسنلی ارسال شود.

دبیر اجرایی برند سنندج پایتخت نوروز ایران اضافه کرد: شرح نماد‌ها و مفاهیم بکار رفته در طرح ارسالی و تناسب آن‌ها با شرایط اعلام شده برای نماد، ضروری است.

وی یادآور شد: دبیرخانۀ فراخوان طراحی نماد سنندج، پایتخت نوروز ایران، تمامی حقوق چاپ، تکثیر و همچنین نشر الکترونیک و ارائه نمایشگاهی آثار را دارد.

رشیدی با اشاره به اینکه به خالق سه اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، اظهار داشت: دبیرخانه مجاز خواهد بود از تصاویر آثار ارسالی در تبلیغات فرهنگی خود و پروژه طراحی نماد سنندج، پایتخت نوروز ایران استفاده کند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ مهلت ارسال اثر دارند افزود: ایمیل festivalnawroz@gmail.com برای دریافت آثار از سوی دبیرخانه تعیین شده است و علاقه مندان می‌توانند برای ارتباط با دبیرخانه با شماره ۰۹۰۵۳۷۱۳۰۲۲ تماس بگیرند.

اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سنندج با همراهی و حمایت استانداری کردستان، اداره کل میراث فرهنگی کردستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و اتاق بازرگانی سنندج در آستانه نوروز ۱۳۹۸ و با هدف برندسازی، انعکاس مطلوب زیبایی‌های فرهنگی و طبیعی کُردستان و تشویق مردمان ایران زمین برای حضور در استان، از هنرمندان گرافیست و صاحب ایده برای طراحی برند دعوت کرده است.
انتهای پیام/م

منبع:ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان طراحی برند سنندج پایتخت نوروز اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..