تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزایای کاربرد الگوریتم‌ها در بازار سرمایه

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، یکی از مهم ترین مزایای معاملات الگوریتمی، معاملات بدون دخالت احساسات و تعصبات انسانی است. اما مزایای دیگر این معاملات عبارت است ا

۱- هزینه معاملاتی کمتر

الگوریتم‌ها طوری طراحی شده‌اند که بتوانند با حداقل تأثیر در بازار کار کنند. این بدین معنی است که سرمایه‌گذار می‌تواند با قیمت بالاتر بفروشد و با قیمت پایین‌تر خرید کند.

۲- امنیت اطلاعات

در پروسه انتقال سفارش خرید یا فروش به معامله‌گران ممکن است افشای اطلاعاتی رخ دهد که معمولاً باعث افزایش هزینه معاملاتی خواهد شد. افشای اطلاعات خرید یا فروش در حجم زیاد ممکن است موجب ترغیب بازار به خرید یا فروش شود که باعث نوسان قیمت خواهد شد.

۳- حرکات نامحسوس

برخی از کدهای مدیران صندوق‌ها یا سرمایه‌گذاران موفق توسط اهالی بازار رصد می‌شوند. الگوریتم‌ها رفتار به ‌مراتب پیچیده‌ تری دارند. به‌عنوان مثال، یک مدیر تصمیم به خرید سهمی می‌گیرد ولی بازار با توجه به خرید و فروش‌ های مکرر و همه‌ روزه الگوریتم روی سهم و نبود هیجان خرید و فروش، نمی‌تواند متوجه این امر شود.

۴- دقت بیشتر

الگوریتم‌ها خستگی‌ناپذیر و بدون اشتباه همواره دستورات را اجرا خواهند کرد. در این نوع معامله، ریسک اشتباهات فردی کاهش و دسترسی به بازار افزایش می‌یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزایای کاربرد الگوریتم‌ها در بازار سرمایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..