تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود My Gym: Fitness Studio Manager 3.10.2466 – بازی کژوال باشگاه من برای اندروید

بازی My Gym را می توان یکی از بهترین آثار مدیریتی دانست که بازیکن را در قالب یک سرمایه گذار قرار می دهد و می توانید چالش های جذابی را تجربه کنید. وظیفه شما در بازی توسعه یک باشگاه ورزشی و خرید تجهیزات مختلف برای آن است تا به درآمدزایی برسد. ماموریت های بسیار در بازی برای شما تعیین می شود و می توانید ورزشکاران حرفه ای را در این راه تربیت کنید. سعی کنید که امکانات لازم را برای تناسب اندام افراد فراهم کنید و رفته رفته باشگاه خود را گسترده تر کنید. این بازی را می توانید برای سیستم عامل اندروید ۴٫۴ و بالاتر دریافت و اجرا کنید.

My Gym: Fitness Studio Manager 3.10.2466 Apk + Mod + Data

کاور-My-Gym

*/ ]]> اسکرین-شات-My-Gym اسکرین-شات-My-Gym اسکرین-شات-My-Gym info

BEST. FREE. MANAGEMENT GAME. EVER. Welcome to My Gym, the most addictive management and tycoon game on mobiles and tablets.

Create your own dream gym from scratch. Manage, expand, decorate, buy new equipment and take challenges to develop the number ONE fitness empire.

Train clients and professional athletes. Complete Quests and earn Achievements. Compete in sport events to win valuable prizes. And much more in My Gym.

Get an enjoyable experience of being your own boss, trainer, manager, decor stylist and Winner.
THIS IS THE MOST INSANELY FUN according to our players.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود My Gym: Fitness Studio Manager 3.10.2466 – بازی کژوال باشگاه من برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..