تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس به دنبال کلین‌شیت شماره ۱۳ با برانکو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان پایتخت چهارمین فصل حضور در آسیا با برانکو را تجربه می‌کنند. از دیدار با لخویا و بنیادکار در سال ۲۰۱۵ تا تساوی تلخ برابر پاختاکور، پرسپولیسی ها لحظات تلخ و شیرین بسیاری را با برانکو داشته اند. آن ها در سال ۲۰۱۷ تا نیمه نهایی پیش رفتند اما آنجا مغلوب الهلال شدند و سال گذشته نیز در دیدار نهایی زورشان به کاشیما نرسید.

در این سال ها پرسپولیس همواره با اتکا به خط دفاعی قدرتمندش در آسیا به موفقیت رسیده است. آن ها در ۳۳ بازی که ۱۸ تا در دیدارهای حذفی بود، توانستند ۱۲ کلین شیت ثبت کنند که آماری فوق العاده برایشان است‌. یک کلین شیت در سال ۲۰۱۵، پنج کلین شیت در سال ۲۰۱۷ و هفت کلین شیت در سال ۲۰۱۸ باعث شد تا پرسپولیس رکوردی ویژه را در این زمینه ثبت کند.

نکته جالب این که ۵ کلین شیت سرخ ها مقابل تیم های قطری بوده است. الریان، لخویا و السد تیم هایی هستند که در ۵ بازی نتوانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند و حالا باید دید امروز یاران بغداد بونجاح موفق به این کار می‌شوند یا خیر؟

در ۷ بازی از ۱۲ دیداری که پرسپولیس بدون گل خورده سپری کرد، موفق شد به برتری برسد. سرخ ها هرگاه خط آتش السد را مهار کردند موفق به پیروزی نیز شدند و حالا باید دید بیرانوند، سیدجلال، شجاع و دیگران بار دیگر دست به چنین کاری می‌زنند یا خیر؟

از بین این ۱۲ کلین شیت، ۱۱ کلین شیت به دست علیرضا بیرانوند رقم خورد اما در کلین شیت اول، سوشا مکانی وظیفه سنگربانی را برعهده داشت.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس به دنبال کلین‌شیت شماره ۱۳ با برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..