تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات حسگر اثر انگشت فراصوت با محافظ صفحه رفع می‌شود

مشکلات حسگر اثر انگشت فراصوت با محافظ صفحه رفع می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از عرضه تلفن‌های هوشمند با اسکنر بیومتریک اثر انگشت، بخش اعظمی از مشکلات امنیتی تلفن‌های هوشمند رفع شد. همواره خلع‌هایی در قفل تلفن توسط رمز عبور، پترن یا حتی تشخیص چهره بود که گا‌ها موجب نفوذ دیگر افراد به تلفن هوشمند می‌شد.

اما از اسکنر اثر انگشت به عنوان یک ویژگی خاص و قابل اعتماد به دنیای تلفن‌های هوشمند وارد شد و این مشکلات را برطرف ساخت. البته اسکنر اثر انگشت نیز در ابتدا با مشکلاتی مانند عدم شناسایی دقیق یا شناسایی با تاخیر اثر انگشت همراه بود که با گذر زمان این مشلات برطرف شدند.

اما پیشرفت اصلی حسگر اثر انگشت انتقال آن از پشت تلفن به زیر نمایشگر بود که کار با آن را بسیار راحت‌تر از گذشته کرد و با ورود فناوری فراصوت نیز این پیشرفت به تکامل رسید، اما هنوز هم این فناوری مشکلات کوچکی را برای صاحبان تلفن همراه ایجاد می‌کند.

مشکلات حسگر اثر انگشت فراصوت با محافظ صفحه رفع می‌شود

یکی از این مشکلات محافظ صفحه نمایش است. به تازگی ویدئویی از گلکسی S10 منتشر شد که محافظ صفحه آن بر روی گوشی بود، نکته‌ای قابل توجه در این ویدئو یک دایره بزرگ و توخالی بر روی محافظ صفحه این مدل بود که تا حدودی باعث ناامیدی طرفداران سامسونگ شد. در واقع محافظ صفحه کار حسگر اثر انگشت فراصوت را مختل می‌کند و برای همین موضوع سامسونگ در محافظ اصلی نمایشگر گلکسی S10 یک سوراخ دایره‌ای شکل ایجاد کرده تا انگشت مستقیم با نمایشگر برخورد داشته باشد، و اثر انگشت شناسایی شود. (تصویر زیر)

مشکلات حسگر اثر انگشت فراصوت با محافظ صفحه رفع می‌شود

طبیعی است که وجود محافظ صفحه با یک دایره توخالی در پایین آن زیبایی گوشی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، آن هم زمانی که هزینه زیادی صرف خرید پرچمدار سامسونگ کرده باشید.

مشکلات حسگر اثر انگشت فراصوت با محافظ صفحه رفع می‌شود

حال شرکت Whitestone Dome یک گلس تولید کرده که این مشکل را برطرف ساخته است. به ادعای مدیران این شرکت، روشی که Whitestone در تولید محافظ صفحه خود استفاده کرده، تنها راه برای تولید محافظ صفحه برای گوشی‌های مجهز به حسگر اثر انگشت فراصوت است. بزرگ‌ترین مشکل برای حسگر‌های فراصوت آن است که میان نمایشگر و محافظ نباید هوایی وجود داشته باشد، حتی فاصله چند دهم میلی‌متری نیز کار را مختل می‌کند. (این قانون برای حسگر‌های نوری مانند حسگر استفاده شده در پرچمدار وان‌پلاس صدق نمی‌کند) شرکت Whitestone در تولید این محافظ صفحه خود از یک ماده سیال، شفاف و چسبنده استفاده کرده که هیچ هوایی بین نمایشگر و محافظ صفحه باقی نمی‌گذارد، البته اولین شرط استفاده از این محافظ صفحه، نصب درست و صحیح آن بر روی نمایشگر است.

مشکلات حسگر اثر انگشت فراصوت با محافظ صفحه رفع می‌شود

برای کمک به نصب صحیح این محافظ صفحه، در جعبه آن یک قاب نصب و نور فرابنفش عرضه شده که کمک می‌کند تا هیچ حبابی در زیر محافظ صفحه باقی نماند. این محصول ۶۰ دلار قیمت دارد، که مبلغ قابل توجهی است.

مشکلات حسگر اثر انگشت فراصوت با محافظ صفحه رفع می‌شود

بیشتر بخوانید: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ | باتیستا، قدرتمندترین خودرو جاده‌ای ایتالیایی معرفی شد +تصاویر

انتهای پیام/

مشکلات حسگر اثر انگشت فراصوت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات حسگر اثر انگشت فراصوت با محافظ صفحه رفع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..