تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه بیسکوییت کره ای با ماسوره

۸۴۰۱۱۱

۲۱۳ 

در این مطلب طرز تهیه بیسکوییت های کره ای رو قرار دادیم که با ماسوره زده میشه و خیلی انگشتی و زیبا هستند. به نظرم این مدل شیرینی‌های کوچیک برای عید مناسب‌تر هستن و ایده جالبی برای شیرینی‌های نوروزی مون هست.

وب‌سایت دونفره - معصومه رجایی: در این مطلب طرز تهیه بیسکوییت های کره ای رو قرار دادیم که با ماسوره زده میشه و خیلی انگشتی و زیبا هستند. به نظرم این مدل شیرینی‌های کوچیک برای عید مناسب‌تر هستن و ایده جالبی برای شیرینی‌های نوروزی مون هست. بافت این شیرینی ترد و بیسکوییتی هست و بافت نرمی نداره. برای آموزش تهیه این بیسکوییت با ما در ادامه همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه بیسکوییت کره‌ای

کره: ۱ پیمانه پودر قند: ۱ پیمانه آرد: ۲ پیمانه تخم مرغ: ۱ عدد وانیل: ۱ قاشق چایخوری یا دو قطره اسانس

طرز تهیه بیسکوییت کره ای با ماسوره

طرز تهیه شیرینی کره‌ای

۱. کره و پودر قند رو با همزن دستی یا برقی اونقدر بزنید که کرم رنگ و روشن بشه.  بعد هم تخم مرغ و وانیل رو اضافه کنید و باز بزنید تا کاملا یک دست و کرمی بشه. بعد هم آرد رو اضافه کنید.

۲. خمیری که بدست میاد شل و چسبده اس. به همین دلیل نمیتونید قالب بزنید و یا با دست فرمش بدید. پس برای فرم دادنش باید از ماسوره استفاده کنید. در اینجا از ماسوره شکوفه استفاده شده، ولی اگه دوست نداشتید میتونید از ماسوره گرد ساده استفاده کنید و بیسکوییت‌های دایره‌ای ساده داشته باشین.

۳. سینی رو چرب کنید و یا کاغذ روغنی پهن کنید. بعد هم در فر از قبل گرم شده در دمای ۱۷۰ درجه سانتی گراد بذارید تا زمانی که رنگ دور و زیرش کمی تغییر کنه.

نکته:

بافت این شیرینی ترد و بیسکوییتی هست و بافت نرمی نداره. اگه دوست دارید کمی نرم باشه ۳ قاشق از آرد کم کنید و به جاش نشاسته ذرت جایگزین کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه بیسکوییت کره ای با ماسوره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..