تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امار امیدوار کننده استقلال مقابل تیم های اماراتی

دیدار استقلال و العین امارات، هشتاد و هشتمین مصاف تیم‌های ایرانی با نمایندگان امارات متحده عربی است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از نود : استقلال در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه میزبان العین امارات است؛ این دیدار دوئل شماره ۸۸ بین ایرانی‌ها و تیم‌های اماراتی در لیگ قهرمانان آسیا بوده و آمار دیدار‌های قبلی بیانگر برتری نمایندگان فوتبال ایران است. در ادامه نگاهی به سابقه تقابل باشگاه‌های ایرانی و اماراتی، به ویژه استقلال و العین، خواهیم داشت.

برتری تیم‌های ایرانی برابر باشگاه‌های اماراتی
در لیگ قهرمانان آسیا، تا کنون ۸۷ بازی بین تیم‌های ایرانی و اماراتی برگزار شده که ۲۵ بازی به سود اماراتی‌ها به پایان رسیده و ایرانی‌ها هم در ۳۵ بازی پیروز میدان بوده اند. ۲۷ بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. نمایندگان کشورمان تا کنون ۱۳۵ بار دروازه تیم‌های اماراتی را باز کرده که ۷۵ گل در بازی‌هایی به ثمر رسیده که ایرانی‌ها میزبان بودند. در مقابل، تیم‌های اماراتی ۱۱۳ گل زده در دیدار با تیم‌های ایرانی به ثبت رسانده که ۳۹ گل آن‌ها به عنوان تیم مهمان به ثمر رسیده است.

امار امیدوار کننده استقلال مقابل تیم های اماراتی
آمار برابر آبی پوشان مقابل اماراتی‌ها
دیدار استقلال و العین، بیستیمن مصاف آبی پوشان با تیم‌های اماراتی خواهد بود. آمار مصاف‌های قبلی آبی پوشان برابر نمایندگان امارات نشان می‌دهد که دو طرف شرایطی تقریباً برابر با هم دارند؛ ۵ بازی را استقلال به پیروزی رسیده و در ۵ مسابقه هم مغلوب رقبای اماراتی شده است. نتیجه ۹ بازی دیگر هم مساوی بوده. استقلال ۲۴ بار موفق به گلزنی شده، اما ۲۷ بار دروازه آن‌ها توسط اماراتی‌ها باز شده است. آبی پوشان در خانه ۹ گل زده و ۷ گل خورده در مصاف با نمایندگان امارات داشته اند.

برتری قاطع العین برابر تیم‌های ایرانی
العین امارات عملکرد بسیار موفقی در مصاف با تیم‌های ایرانی داشته؛ این تیم تا کنون ۲۳ بار مقابل نمایندگان کشورمان صف آرایی کرده که نتیجه ۱۱ بازی با تساوی به پایان رسیده. العین سه بار مقابل ایرانی‌ها شکست خورده، اما در مقابل در ۹ بازی موفق به کسب پیروزی شده تا به لحاظ آماری کاملاً برتر باشد. از نظر آمار گلزنی هم العین با اختلاف برتر از تیم‌های ایران است؛ ۶۷ گل در ۲۳ بازی گذشته به ثمر رسیده که سهم العین امارات ۴۲ گل بوده و نمایندگان ایران ۲۵ بار توانسته اند دروازه این تیم را باز کنند.

استقلال، تنها تیم پیروز برابر العین
آمار دیدار‌های مستقیم استقلال و العین به این صورت است که دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا ۷ بار به مصاف هم رفته اند. العین برابر تیم‌های ایرانی سه بار شکست خورده که هر سه بازی را در مقابل استقلال مغلوب شده است. در مقابل، رقیب اماراتی تنها دو بازی برابر آبی پوشان پیروز شده که برد شش گله آن‌ها در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی سال ۲۰۱۷ سنگین‌ترین شکست استقلال در تمامی رقابت‌ها طی ۴۵ سال گذشته به شمار می‌رود. استقلال تا کنون در مقابل العین ۷ بار به گل رسیده و ۱۲ گل خورده هم برای نماینده کشورمان به ثبت رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امار امیدوار کننده استقلال مقابل تیم های اماراتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..