تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سناریوهای دشمنان در ایران جواب نمی دهد / نبود دین، غرب را به سمت نابودی می کشاند

ساعت: 15:09 منتشر شده در مورخ: 1397/12/19 شناسه خبر: 1466684

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه سناریوهای دشمنان در ایران جواب نمی دهد، گفت: دشمنان ایران از واقعیت های درونی ملت ما غافلند، انقلاب ما بر پایه تعالیم اسلامی و آموزه های دینی است و این آموزه ها باعث شده توطئه های ریز و درشت دشمن خنثی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، ولی الله حیاتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از فعالان فرهنگی حوزه دین خراسان شمالی اظهار کرد: با گذشتن چهل سال از عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران، در شرایطی که دشمنان در جهت نابودی کشورهمت کردند، ایران با عزت ماند و معتقدیم نظام جمهوری اسلامی، برای تمام شرایط و زمان ها برنامه و سخنی برای گفتن دارد.

 

وی عامل موفقیت و رمز ماندگاری ایران را دین و تعصی از آموزه های دینی دانست و گفت: در سایه آموزه های دینی توانستیم نظام مردم سالار دینی را جایگزین نظام  طاغوت سالاری کنیم و در مقابل تمام قدرت های ریز و درشت دشمن بایستیم.

 

حیاتی افزود: در اتاقهای فکر وهابی، صهیونستی و آمریکایی برنامه ریزی کردند  که ایران را با چالش مواجه کنند یا بتوانند آن را از گستره مرزهای جغرافیایی خود محدود کنند و اجازه ندهند تعالیم و سخن ما به نقاط مختلف جهان برسد، در حالیکه امروز نه تنها مرزهای جغرافیایی ایران را درنوردیدیم بلکه در سراسر دنیا، سخن برای گفتن داریم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه دشمنان متعجب هستند که چگونه سناریوهای آنان در ایران جواب نمی دهد، خاطر نشان کرد: دشمن ایران از واقعیت های درونی ملت غافلند، انقلاب ما بر پایه تعالیم اسلامی و آموزه های دینی است و این آموزه ها باعث شده توطئه های ریز و درشت دشمن خنثی شود.

 

حیاتی بیان کرد: امروز دشمن در جنگی تمام عیار به شکار آموزه های دینی آمده است و بیش از هر زمان دیگری موظفیم تا آموزه ها را در نسل جوان این مرز و بوم تقویت و نهادینه کنیم، برنامه ریزی درست و صحیح برای نسل جوان ارائه دهیم، زیرا دین قادر است پاسخگوی تمام نیازهای مادی و معنوی جامعه بشری باشد.

 

وی اضافه کرد: نبود دین کشورهای غرب را با چالش جدی روبرو کرده و به سمت نابودی می کشاند.

 

حیاتی عنوان کرد: در شرایط امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری ایران اسلامی نیازمند وحدت و همدلی بین شیعه و سنی، سلایق، مذاهب، قومیت های مختلف در کنار هم به عشق انقلاب و شهدا، آینده درخشان کشور و صلابت رهبری باید با وحدت از این مرحله حساس عبور کنیم.

 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سناریوهای دشمنان در ایران جواب نمی دهد / نبود دین، غرب را به سمت نابودی می کشاند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..