تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Devil May Cry 5 – Deluxe Edition برای کامپیوتر

رسوایی عجیب برای Denuvo! فایل exe فاقد این سیستم امنیتی، لیک شد و باعث شد بازی در لحظه ی انتشار خود کرک شود. بازهم sam2k8 پشت قضیه ی لیک شدن کرک (مانند بازی Final Fantasy XV) است. تمامی بسته های الحاقی نیز در این نسخه به لطف آنلاکر CreamAPI فعال شده اند و هیچ کم و کاستی وجود ندارد. عملکرد بازی نیز به خوبی تست شده و کاملا سالم است. با وبسایت دانلودها همراه باشید…!

کاربران محترم، با مراجعه به ادامه مطلب و مطالعه ی بخش “راهنمای نصب” لطفا از توضیحات دقیق کرک sam2k8 مطلع شوید. با تشکر.

Devil May Cry 5 Deluxe Edition PC-InsaneRamZes

نسخه فشرده CorePack با حجم حداقل ۲۲٫۹GB اضافه شد

نسخه فشرده FitGirl با حجم حداقل ۲۱٫۰۸GB اضافه شد

دانلود-بازی-Devil-May-Cry-5

نویسنده‌های بازی در حدی استادانه سناریو‌ی بازی را نوشته‌اند که در نیمه‌ی ابتدایی آن هزاران سؤال در ذهن گیمر‌ها ایجاد خواهد شد و در بخش پایانی، نه‌تنها به تمامی این سوالات پاسخ داده می‌شود، بلکه تمام نکات مبهم موجود از نسخه‌های پیشین بازی نیز جواب خود را دریافت می‌کنند. این موضوع به‌حدی خوب و کامل انجام می‌گیرد که گویی داستان بازی Devil May Cry 5 سال‌ها پیش و حین ساخت نسخه‌‌ی اول این بازی نوشته شده است.

تنوع طراحی مراحل نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد؛ از کوچه‌ و خیابان‌های Red Grave‌ گرفته تا پایین‌‌ترین طبقات درخت Qliphoth، همگی یادآور آخرالزمان و جهنم هستند و حضور اهریمن‌ها را در هر گوشه‌‌و‌کناری به گیمرها یادآوری می‌کنند.

جدید‌ترین شخصیت Devil May Cry، فردی مرموز با نام V (وی) است که از لحظه‌ی ابتدایی ورود به خط داستانی، خود را شخصی قدرتمند، همواره در حال مطالعه‌ی کتابی خاص و بدون هرگونه تاریخچه‌ای معرفی می‌کند. شاید با حضور دانته و نیرو که هر دو عاشقان زیادی دارند، وجود شخصیتی جدید در Devil May Cry ریسکی بزرگ به نظر می‌رسید. اما نویسندگان به خوبی موفق به انجام وظیفه‌ی خود شده‌اند و V را با شخصیتی کاملا متفاوت معرفی می‌کنند.

Devil May Cry 5 بازی فوق‌العاده‌ای است؛ اما این موضوع به معنیه بی‌نقص بودن آن نیست. بزرگ‌ترین مشکل بازی، امکان ریوایو شدن شخصیت‌ها با استفاده از Red orbها است. پیش‌تر Red Orbها تنها برای خرید حرکات و کمبو‌های جدید یا افزایش سطح سلامتی کاربرد داشتند؛ اما در این بازی پس از مرگ می‌توان با پرداخت مقداری از آن بلافاصله زنده شد و به جنگ با اهریمن‌ها بازگشت. البته پس از اتمام بازی در درجه‌ی Devil Hunter، طبق سنت همیشگی Devil May Cry درجه‌ی سختی جدیدی باز خواهد شد که شرایط زنده شدن و شکست دشمنان در آن کاملا متفاوت با گذشته است.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Devil-May-Cry-5 اسکرین-شات-بازی-Devil-May-Cry-5 اسکرین-شات-بازی-Devil-May-Cry-5 اسکرین-شات-بازی-Devil-May-Cry-5 اسکرین-شات-بازی-Devil-May-Cry-5

ویژگی های نسخه فشرده CorePack:

بر اساس دیتای فول آنلاک بازی توسط ALi213 ساخته شده و کرک sam2k8 بر روی آن اعمال شده است. تاریخ انتشار این ریپک، ۹م مارس ۲۰۱۹ است. بازی به صورت ۱۲زبانه می باشد. حجم ریپک حداقل ۲۱٫۸گیگابایت، حجم نهایی بعد از نصب حداقل ۳۱٫۳گیگابایت و حجم مورد نیاز در هنگام نصب بازی حداقل ۳۵٫۳گیگابایت می باشد. کیفیت صدا، تصویر و تکسچرهای بازی بدون دستکاری می باشند. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. فایل انتخابی Useless Videos شامل ویدیوهای لایواکشن از پشت صحنه است که کاملا برای گیم پلی بازی بلااستفاده هستند. شما می توانید این فایل را به کلی نادیده بگیرید بدون اینکه مشکلی در گیم پلی شما پیش بیاید. فایل انتخابی History of DMC Video درواقع تاریخچه ای از بازی های قبلی Devil May Cry است و یک نگاه کلی از داستان بازی به شما می دهد. این فایل برای عزیزانی که به تازگی می خواهند سری DMC را تجربه کنند پیشنهاد می شود. البته دریافت این فایل هم الزامی نیست! تمامی بسته های الحاقی منتشرشده در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند. info

The Devil you know returns in this brand new entry in the over-the-top action series available on the PC. Prepare to get downright demonic with this signature blend of high-octane stylized action and otherworldly & original characters the series is known for. Director Hideaki Itsuno and the core team have returned to create the most insane, technically advanced and utterly unmissable action experience of this generation!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required)

Processor: Intel® Core™ i5-4460, AMD FX™-6300, or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x with 2GB Video RAM, or better

DirectX: Version 11

Storage: 35 GB available space

Additional Notes: *Xinput support Controllers recommended *Internet connection required for game activation. (Network connectivity uses Steam® developed by Valve® Corporation.)

سیستم پیشنهادی:

OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required)

Processor: Intel® Core™ i7-3770, AMD FX™-9590, or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 with 6GB VRAM, AMD Radeon™ RX 480 with 8GB VRAM, or better

DirectX: Version 11

Storage: 35 GB available space

Additional Notes: *Xinput support Controllers recommended *Internet connection required for game activation. (Network connectivity uses Steam® developed by Valve® Corporation.)

راهنمای نصب

بالاخره دانلود کنیم یا صبر کنیم CODEX/CPY کرک کنن؟

کاربران عزیز، لطفا دقت داشته باشید که کرک sam2k8 با رعایت آموزش نصبی که قرار دادیم، بدون هیچ مشکلی اجرا میشه. یعنی به راحتی میتونین بازی رو تموم کنین! اگر بازی براتون اجرا نمیشه، کرش میکنه، دسته کار نمیکنه یا … همه ی این مشکلات از تیم توسعه دهنده بازی هستش و هیچ ارتباطی به کرک نداره. فقط شما کافیه که حتما گام چهارم نصب که در ادامه قرار دادیم رو با دقت انجام بدید.

البته اگر خیلی هیجان ندارین و میخواین خیالتون راحت باشه، میتونین منتظر نسخه های به اصطلاح Scene باشید که توسط CODEX یا CPY منتشر بشه. قطعا بهتر خواهد بود! ولی این نسخه هم فعلا هیچ مشکلی گزارش نشده ازش.

خوش باشین عزیزان

———————

آموزش نصب نسخه InsaneRamZes:

1) ابتدا تمامی فایل های مربوط به دیتای بازی را دانلود کنید. با آخرین نسخه نرم افزار WinRar آن را اکسترکت کنید.

2) کرک جداگانه ی sam2k8 را دانلود کنید. حتما مطمئن شوید آنتی ویروس شما غیرفعال است. حال، این کرک جداگانه را اکسترکت کنید.

3) تمامی محتوای کرک جداگانه را در پوشه ی بازی خود یعنی درون فولدر Devil May Cry 5 کپی و جایگزین کنید.

4) حتما اینترنت خود را غیرفعال کنید. فایل اجرایی بازی یعنی DevilMayCry5.exe را حتما توسط فایروال خود بلاک کنید تا به هیچ وجه دسترسی به اینترنت نداشته باشد. به بخش تنظیمات بازی بروید و در بخش Network تمامی 4گزینه را روی OFF قرار دهید. هم چنین Privacy Policy را روی Confirm بگذارید (برای مشاهده عکس تنظیمات، لطفا اینجا را کلیک کنید).

5) فایل DLC Unlocker-smiglo5 را اکسترکت کرده و محتوای درون آن را در فولدر بازی خود کپی کنید. این فایل تمامی بسته های الحاقی را برای شما فعال می کند و سه بسته الحاقی که در نسخه InsaneRamZes از قلم افتاده بود را اضافه می کند.

6) اگر می خواهید از ترینر بازی استفاده کنید، می توانید آن را دانلود کرده و در فولدر بازی خود کپی کنید. سپس آن را اجرا کنید. اگر هم که ترینر نمی خواهید، دانلود این فایل الزامی نیست.

7) بازی را توسط فایل اجرایی DevilMayCry5.exe به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

نکته! اگر در اجرای بازی به مشکل خوردید، لطفا مقدار DirectX خود را از 12 به 11 تغییر دهید.

———————

آموزش استفاده از ترینر FLiNG:

تنها کافیست فایل دانلودشده را اکسترکت کنید و محتوای درون آن (یک فایل exe هست) را در فولدر بازی خود کپی کنید. سپس ترینر را اجرا کنید و تغییرات دلخواه خود را بدهید.

———————

فایل اوریجینال exe بازی چرا قرار گرفته است؟

به دلیل اینکه کرک sam2k8 دارای فایل exe فاقد Denuvo است. شاید روشی پیدا شود که با فایل exe اوریجینال بازی (دارای قفل Denuvo)، کرک فعال شود. در حال حاضر نیازی به این فایل نیست. ولی اگر نیاز باشد، اطلاع رسانی خواهیم کرد!

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Devil May Cry 5 – Deluxe Edition برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..