تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Ship Sim 2019 1.1.2 – بازی شبیه ساز کشتی برای اندروید

بازی دانلود Ship Sim 2019 می توانید یک تجربه هیجان انگیز و واقع گرایانه هدایت کشتی را داشته باشید و این اثر را به صورت شبیه سازی شده داشته باشید. دریای مدیترانه با گستردگی تمام در اختیار شما است و می توانید با کشتی های باری و غول پیکر در آن به دریانوردی بپردازید. کشتی خود را به مانند دنیای واقعی ارتقا دهید و سعی کنید که بخش های مختلف آن را ارتقا دهید. ماموریت های کامل در سطح بسیاری از بندرها وجود دارد و باید توسط کشتی های مختلف انجام دهید. در نسخه های جدید می توانید کشتی های مسافری را هم داشته باشید و به ماموریت های خود هیجان بیشتری بدهید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Ship Sim 2019 1.1.2 Apk + Mod + Data

کاور-Ship-Sim-2019

*/ ]]> اسکرین-شات-ship-sim-2019 اسکرین-شات-ship-sim-2019 اسکرین-شات-ship-sim-2019 info

Welcome to the most exciting and realistic ship simulator game – Ship Sim 2019! Sail around the Mediterranean sea as the captain of a 400 meter oil tanker, a gigantic cargo ship or a luxurious cruise ship. Navigate your ship in a realistic and detailed open world map and complete missions in many of the iconic port cities around the Mediterranean.

WHAT’S NEW
-new ferry-boat available!

راهنمای نصب

فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب کنید.

فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

پوشه دیتا (com.ovilex.shipsim2019) را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb کپی کنید.

از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Ship Sim 2019 1.1.2 – بازی شبیه ساز کشتی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..