تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Driving School Classics 1.7.0 – بازی ریسینگ مدرسه رانندگی برای اندروید

بازی Driving School Classics آخرین نسخه از بازی محبوب رانندگی است که امکان نشستن پشت فرمان ماشین های کلاسیک دنیا را فراهم می کند. بازی از ماشین های غول پیکر زیادی تشکیل شده است و شامل SUV ها و کامیون ها در انواع مختلف هم می شود. همه این مسابقات در محیط های متنوع برگزار می شود و کوهستان ها، شهرها و بیابان ها را شامل می شود. ماموریت های زیادی نظیر انتقال بار به شما سپرده می شود و سیستم دنده اتوماتیک هم برای ماشین ها در نظر گرفته شده است. شبیه سازی در سطح بالایی انجام شده است و حتی می توانید مسابقات را به صورت آنلاین و با دوستان خود برگزار کنید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Driving School Classics 1.7.0 Apk + Mod + Data

کاور-Driving-School-Classics

*/ ]]> اسکرین-شات-driving-school-classics اسکرین-شات-driving-school-classics اسکرین-شات-driving-school-classics info

Driving School Classics is the latest driving simulator that will allow you to drive many classic cars, including muscle cars, supercars, SUVs, Buses, Trucks and many more. Driving School Classics has tons of levels across many environments: cities, mountains, deserts, etc…
Drive a manual transmission with clutch and stick shift or take it easy with the automatic gearbox. Intuitive controls will make this the best driving simulator, use a virtual steering wheel, buttons or tilt your device.
Play with your friends online in the multiplayer modes.
Free Ride mode, Career and many Events are waiting for you! Play Driving School Classics!

WHAT’S NEW
– Can you accomplish all the driving challenges?

راهنمای نصب

فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب کنید.

فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

پوشه دیتا (com.ovilex.drivingschoolclassics) را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb کپی کنید.

از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Driving School Classics 1.7.0 – بازی ریسینگ مدرسه رانندگی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..