تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Zombie Harvest 1.1.9 – بازی اکشن برداشت زامبی برای اندروید

بازی Zombie Harvest از یک سری بازی های محبوب موبایل الهام گرفته است و گیم پلی را ارائه می کند که هدف از آن کشتن زامبی ها نیست. شما در این بازی باید سبزیجاتی که به زامبی تبدیل شده اند را بکارید و بهترین آنها را برداشت کنید. برخی از این زامبی ها حریص هسند و می توانند دیگر سرزمین ها را نابود کنند. مکانیزم بازی بسیار اعتیادآور است و سیستم جدیدی را در زمینه سرگرمی برای بازیکنان ارائه می کند. کدو تنبل ها و دیگر موارد مشابه در بازی وجود دارند و شما باید راه رسیدن آنها به روند صلح آمیز را یاد بگیرید و آرامش را در سرزمین برقرار کنید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Zombie Harvest 1.1.9 Apk + Mod

کاور-Zombie-Harvest

*/ ]]> اسکرین-شات-zombie-harvest اسکرین-شات-zombie-harvest info

Meet Zombie Harvest – a sarcastic parody of popular mobile games, with a twist!

Ta-dam! It’s not just another one of those “zombie-killing” free games. But, yes, most of the addicting games are about zombies, so we’ve blended in some extra healthy veggie fun! Are you ready to discover a story about the mightiest vegetables in a battle against zombies?

There are the peaceful vegetables, living free and relaxed. Well, you know, there are peppers, pumpkins, and stuff like that. Suddenly … Some greedy disgusting zombies are planning to steal the seeds from the cool as a cucumber vegetables!

WHAT’S NEW
Kill zombies, kill pigs! The update of the crazy game Zombie Harvest!

– Fixed the bugs associated with the game crashing at start.
– The full-screen mode “Immersive Mode” support.
– Enhanced store mechanism and added new items. Even more, even better!
– Enhanced the system of promo codes for getting free coins (keep track of regular campaigns on our Facebook page.)

A regular freebie – don’t miss it!

Details: facebook.com/zombieharvest

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Zombie Harvest 1.1.9 – بازی اکشن برداشت زامبی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..