تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انعقاد قرارداد مهم ذوب آهن با وزارت راه و شهرسازی

ذوب آهن اصفهان اعلام کرد موفق به انعقاد قرارداد فروش ۱۵ هزار تن ریل ۶۰ E. ۱ گرید R. ۲۶۰ به وزارت راه و شهرسازی شد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از چیلان: ذوب آهن اصفهان موفق به انعقاد قرارداد فروش ۱۵ هزار تن ریل ۶۰ E۱ گرید R۲۶۰ به وزارت راه و شهرسازی شد.

نحوه تسویه این قرارداد ۲۵ درصد از مبغ کل قرارداد به صورت پیش دریافت بوده و نحوه و شرایط پرداخت برای هر محموله به صورت مرحله‌ای خواهد بود.

بدین صورت که ۷۰ درصد ارزش هر محموله پس از تولید و دپو در محل کارخانه و با ارائه اسناد و مدارک آزمایش‌های کنترل کیفی و تایید توسط دستگاه‌های نظارتی تسویه می‌شود. ۲۰ درصد ارزش هر محموله نیز پس از بارگیری و با ارائه اسناد و مدارک بارگیری تسویه می‌شود و در نهایت ۱۰ درصد باقیمانده ارزش هر محموله، پس از تحویل در محل انبار خریدار یا کارگاه تهیه خط واقع در محل پروژه تسویه می‌گردد.

انعقاد قرارداد مهم ذوب آهن با وزارت راه و شهرسازی انعقاد قرارداد مهم ذوب آهن با وزارت راه و شهرسازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انعقاد قرارداد مهم ذوب آهن با وزارت راه و شهرسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..