تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاداش معوقه ملی پوشان فوتسال ایران پرداخت می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از پرداخت پاداش ملی پوشان فوتسال در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

پاداش معوقه فوتسالیست‌ها پرداخت خواهد می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال درباره پاداش معوقه تیم ملی فوتسال گفت: فدراسیون فوتبال به تنهایی پاداش‌های فوتسال را فراهم می‌کند و فیفا تنها در بخش فوتبال پاداش جداگانه‌ای برای فوتبالیست‌ها در نظر می‌گیرد. بنابراین پاداش فوتسالیست‌ها توسط ما داده پرداخت می‌شود.

تاج ادامه داد: پاداش در بخش فوتبال به این صورت است که ۸ درصد به سرمربی تیم ملی و ۲۰ درصد به بازیکنان تعلق می‌گیرد. فوتسال ایران در پله سوم و فوتبال ساحلی در رتبه دوم رنکینگ جهانی قرار دارند، اما از طرف فیفا پولی داده نشده است و همه هزینه‌ها با فدراسیون است، می‌توان گفت: علت اصلی تاخیر در پاداش‌ها همین مورد است. در آینده از بودجه فدراسیون فوتبال پاداش‌های معوقه بازیکنان فوتسال پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فینال لیگ برتر فوتسال زیر سایه تقابل سپاهان و تراکتورسازی

انگشت اتهام مدیرعامل سوهان سمت سرمربی مس سونگون

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی فوتسال اعلام شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتسال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاداش معوقه ملی پوشان فوتسال ایران پرداخت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..